Friday, August 12, 2011

perlu ke nak cabar aku?

suke la sangat manusia ni mencabar kan? da aku bagi peluang, still nak main2 ngan aku.. lawak sangat ye bile buat gurau ngada2 macam tu? ingat aku nak gelak ketawa n bergurau senda ngan ko? hey g mampos la dengan gurau bangang ko tu. pantang betul bile orang da langkah limit yang aku da letak. dari guna bahasa manusia sampai guna bahasa sindir, still nak tersengih2 n ade hati nak bergurau lagi? F**k Y*U la! macam tu nak dikatakan cemerlang dan berbakat nak memimpin? HAHA.. in ur dream la kawan... dengan umo yang aku ada melangkaui nyawa korang tu, awal2 lagi aku da tergelak dalam sweater. bagus la bile nak tunjuk bakat kepimpinan tapi kat mana respek yang nak kami letakkan pada manusia bodoh sombong macam ni? bodoh sombong la tu bile xmampu nak respek orang laen jugak. pendapat ko je yang betul, time ko je yang tepat, keputusan ko je yang leh pakai... cancibai la beb! berbangga la dengan pe yang ko ada sementara ni sebab lepas ni orang xde selera nak respek ko dah. aku orang pertama yang xkan pandang ko sebab attitude taik katak ko tu. cakap meletup2 tapi tolong la.. xnampak pon betulnya. aku rasa aku berhak nak cakap mcm ni sebab aku lebih lama idup dan belajar menyanjungi n hormat orang. hormat bukan sekadar tunduk dan merendahkan diri dan suara tapi elemen hormat tu luas, antaranya hormat sket waktu tido n rehat orang! kau nak jadi monyet ke, jadi kelawar ke, ko jadi sorang2! xpayah ajak orang laen!! sebab ko, semuanya rosak.. terima kasih la banyak2. aku serahkan bulat2 tanggungjawab tu kat ko. sekarang ko boleh g mampos!