Powered By Blogger

Wednesday, January 14, 2009

Get Better Now..

7hb da lepas ek? oo.. xpasan lak da lepas.. Kirenya da gnap 2 bln la since xcident taun lepas. Tp mcm x bape elok jer lg?! Tgn kiri ni still xleh angkat tggi lebih dr paras bahu. Nak sentuh rambut/pale sendiri pun failed lg. Adess!! Fisio da g xpnah miss.. Kalo ikutkan kate doc, sepatutnye da boleh angkat. Hmmm... Dugaann.... Xpelah, bagi mase sket je. IsnyaAllah buleh la kot xlame lg. Hahahaha.. terase cam Kureng upaye jeh. Nak angkat barang pon mntak tolong kat orang lain. Dulu pon patah gak tangan tp x sampai 2 bulan, da leh stat moto smule.. Kali ni betul2 teruji. Dah la kepale pn rabak. Smpai sekarang rambut macam malu2 jeh nak tumbuh. Hahahaha.. tambah lg secalit pangkat nakal.
Tp dalam pade keadaan aku macam ni, aku blajar nak hepi gak. Even aku xdapat nak bawak moto lg, aku da leh drive smule. Hehe.. kete oto pon oto laa.... Jnji dpt pijak pedal. Skang aku da jd berhemah sket. Xde da...
aaaa....ttsssss..140kmj.. aaaa..tsssss..100kmj..
Tu dulu.. Skarang ni kalo dalam bandar, ikut halaju bandar. Kalo kt kg, ikut halaju dlm kg.. Even kat ats hiway pon, aku da seyiau nak pijak pedal cam org gile.. Berhati2 di jalan raye beb. Pakailah talipinggang untuk keselamatan anda. Anda mampu mengubahnyer.. hehehe. Parut kat atas pale ni berdenyut lg kalo tibe2 terbayangkan xcdent taun lepas.. adesss.. Mmg sakit!
2 bulan dah berlalu ni, even sakit masih terase tp da berkurang la sket.. Terima kasih pada semua especially family yg paling bnyak membantu. X lupe gak pd family yg lg 1: family kwn baik aku dan kawan2 aku yang lain.. im getting better now. Tunggu la aku akan kembali... hahahaha

No comments:

Post a Comment