Powered By Blogger

Monday, September 27, 2010

Back to normal...

Semalam da aku sampai Kiam tapi xde kesempatan nak online. Sibuk stadi la katekannn.. hik3. Neway life sebagai student kembali seperti biasa. Start hari ni, aku kembali naik bas, totally naik bas ke Mestech dan kemana2. Aku da anta pon kete balik. hrmmmm~ cukup la dulu kot sesi bergerak terlalu bebas untuk seminggu lepas. Dalam seminggu, macam2 ragam aku jupe.. Sepanjang minggu lepas aku berexperiment dan hipotesis aku hampir mengena. Walaupun aku xleh wat kesimpulan yang tegar dan tepat, tapi tulah realiti yang terjadi. ~"Ada ketika Ada". macamana nak elaborate eh maksud "ada ketika ada"? ermm.. bia la aku simpan sendiri rungkaian maksud tu. Kalau ade yang paham, paham2 je laaaa...... Sebenarnya terlalu banyak faedah bile kite berkereta ni tapi menjadi beban bile kite di'kereta'kan. Lain sangat rasanya bile owner yang nak guna kereta berbanding penumpang yang nak guna. Hati jadi da x ikhlas! Sebagai owner, aku sangat ikhlas bila aku yang beriya2 ajak naik untuk hantar dan ajak kemana2. Tapi sebagai owner, aku jadi sangat bengkek bile penumpang lak yang tanya aku, "awak boleh keluar tak malam ni? saye nak g somewhre..somewhere.. jom!"


haaa?? WTH..?? senangnye.... Dari segi manekah benefit itu?


Terlintas gak difikiran, aku ni sebenarnya sape dalam society dan idup orang lain? Dari segi apa aku dinilai? ermm~ bak kata jue : terlalu banyak berkorban sampai ko sendiri terduduk. pe maknenye?! orang still maki ko B*^i! cukup2 la jadi joker & asyik entertain orang. Ko bukan robot! of coz la aku bukan robot. Kalo aku ni ala2 transformer, da lame korang sume kene penyet. Paling2 koman pon, korang mesti da berdarah2 akibat gurauan aku. hahahaha


haha.. kalo aku robot, ko nak ke kawan ngan aku, ju? hahaha... Mia pon cakap bnda yang sama. Aku terlalu baik? ntah la.. baik ke? Kalo aku kawan yang baik, apsal kawan sendiri masih terasa dan mudah merajuk dengan aku? Kadang2 aku tak buat pe2 pun tapi sepanjang hari aku terasa disisihkan. hrmmm.. konpius! Aku bukan baik tapi masih belajar nak memperbaiki. Pada aku, selagi aku boleh tolong, aku tolong. Aku nak share sume yang ada pada aku dengan sume orang. Dari kecik aku memang macam tu... 


xpe la.. now, i'm back to normal! 'geng telaga buruk'~mia, liyana, zati dan fara.. InsyaAllah akan ada peluang lagi lepas ni. Korang 1st priority aku. Tanpa korang, aku xkan jupe port chickenchop. hahaha.

No comments:

Post a Comment