Powered By Blogger

Friday, October 15, 2010

macam tu je????

she said : " aku dah xdapat nak kawai dah perasaan aku. xtau pa aku pikiaq, tup2 aku da amek baldi, kasik penuh ayaq n bancuh sabun.. pas tu- CUURRRRR.. aku simbah! Da siap simbah baru la aku sedaq. OH MY GOD.. pbnda aku dah buat????? mula la ghasa nyesai buat lagu tu.."

wah wah waaahhhhh!! tu je alasan ko? dari 100 orang :- 99 orang cakap sumenye ok, tapi tinggal ko sorang cakap x ok pastu macam tu jalan penyelesaian ko? memang dasar *tuuuuuut* la ko ni. Buat je dulu pastu baru la kononnye nak nyesal? hahaha.. idup orang macam ko ni xlame sebenarnya. Disebabkan gagal menahan@mengawal amarah, ko lepaskan dengan cara paling kurang ajar dan xberadab. Hari ni ko simbah air, esok lusa ko mesti berani simbah cat lak.. Da pandai sket, ko mesti cari benda yang kaw2 punye barang contohnye acid, pastu simbah..  Maklumlah.. xdapat nak uruskan perasaan marah yang kononnye meluap2 tu kan~ 

beb, aku bukan nak amek berat sangat pasal ko tu tapikan kalo ko xpandai nak handle nafsu amarah ko, aku bimbang hostel kite ni nanti jadi glemer sebab ade student pompuan terjun dari tingkat 5. Sebabnya? Tensen sangat dengar orang riuh tengah main "toi" kat laman belakang bilik ko. Ko dah xreti nak sound, baldi plak penuh kain baju ko yang busuk tengah berendam, ko xde pilihan lain selain ikut kate setan suh ko terjun. Nak macam tu??? Kalo alasan ko simbah air tu disebabkan ko ilang kawalan dan xsedar pe ko dah buat, maknanya 'terterjun" pon ko boleh buat.. "OH MY GOD, aku xsdar pe aku buat... "

Aku xbape selera nak jadi kawan korang tapi aku concerned bagi pihak penghuni asrama KIAM yang xnak dengar citer perangai cam sial ko tu. Belajar la kawal kemarahan. Kalo xpuas hati, belajar bukak mulut yang kononnye cumil tu dan tegur manusia yang buat telinga n ati ko panas. Jangan nak menggelegak sendiri je dalam bilik. Pastu wat cara pengecut nak simbah2 lak. Ko kire nasib baik sebab kiteorang datang dengan aman nak setelkan. Kalo yang ko simbah tu anak along~ hahaha.. OH MY GOD, kami xsedaq hang kna balun~ hihi (nak ke kna macam tu??)

Kalo pon xnak bersosial dalam society.. jangan la sampai SO SIAL lak. Hari ni kiteorang boleh lagi kawal perasaan marah, esok lusa entah la.. ingat tu.

No comments:

Post a Comment