Powered By Blogger

Sunday, February 20, 2011

seksa macam ni....

tak faham aku.. dah masuk 2 minggu atau mungkin lebih, dan aku masih macam ni.. virus apa yang menyerang sistem badan aku sampai seluruh tenaga aku macam dah kering. Penat menghantui aku dan terasa sangat menganggu tugasan harian. Alamak! jangan la sakit yang lama datang semula?! tak larat aku nak tanggung dan cukup menyusahkan semua orang kalau benda tu berulang lagi... Aku suka bila bertenaga dan lincah mengacau semua orang. Tak nak la asyik terbaring, mengeluh dan menahan kesakitan aje.. Tu bukan aku! Kesian kat semua orang yang nanti terpaksa melayan kerenah aku. NOPE! aku kena elak benda ni sebelum diaorang terkena bahana menjaga aku. Biar la aku tanggung sendiri dan teruskan tersenyum macam biasa. Alaaa... small the matter kan? Bila terasa dah tak larat, berundur seketika dan bagi masa untuk sembuh semula. Macam la tak biasa aku buat sebelum ni... ahaks! korang semua, akak akan sentiasa jadi akak.. janji! no more hurt and sick..
tapi.. memang sangat seksa macam ni.. hurmmmmm.. wat to do? hadapi la dengan tenang dan percaya..

No comments:

Post a Comment