Powered By Blogger

Monday, September 20, 2010

Sangat berbeza...

Pagi ni pagi pertama aku kat KIAM lepas 2 minggu bercuti.

Fun!!!

Seronok sebab da balik ke sini dan jumpe sume kawan2 especially adik bilik aku. Memang aku rindu kat dia dan sume member2 len. Kalo dorang xrasa macam tu kat aku, xpe.. Janji aku rindu dorang, cukup la. Macam2 cerita leh dengar. Ye la baru balik dari raye kan.. Macam2 kuih raye gak kiteorang pakat faraid dari umah ke sini. Berhari raya lak kat KIAM! hihi.. Sebenarnya aku da cukup hepi dapat jupe dorang semula. Alhamdulillah sumenyer sihat dan aku tengok sumenyer hepi. Even ade gak sorang dua yang ade kisah sedih tapi xpe.. take ur time. Aku sedia mendengar.. Kalo aku leh tolong, anytime aku tolong. Name it, i'll do it for you, Insyaallah. Untuk aku lak, bia la blog ni je yang dengar citer aku. xpe kan, mr.blog?

Pasal event semalam.. ermmm~ pada aku sumenye hepi. Since Mia sampai, pastu nurul lak sampai... and then zati.. tak lame pastu si fara lak ade. Dengan aksi wat orang terkejut tibe2 je terjongol kat tepi telinga aku dan mia.. ape daa... Mia aa! Siap tercarut2 lagi. Mujur je fara xkena belasah semalam. aishhh...

Malam tadi lak aku, zati dan fara wat rancangan jalan2 cari makan. Xpenah aku rase payah macam tu skali nak makan kat Bangi. Full house! Sume kedai cam xde seat. Bola la punye pasal.. MU vs Liverpool. Bile kebanyakan kedai bukak projektor, memang xde kaki bola la yang berganjak. So, kiteorang yang lapar dan xde mud nak bola2, tercari2 space untuk duduk n makan. cesss! xde.. Memandangkan kiteorg ade 'bas 66', enjut la cari seksyen len nak makan. Merayau2 merata seksyen Bangi ni semata2 nak makan! Pe la yang payah sangat?! Bukan 1-2 kedai kiteorang berhenti dan nak makan, banyak gile! Tapi sume cam S*^L je.. Da duduk, tapi xde lak nak amek oder, kdai busuk la, hape la.. aduuuu. Sian kat fara sebab dia da lapo sangat. Ape cara skalipon, kena bawak dia makan gak. Tapi xde la desperate sangat sampai nak masuk kedai mamak. eewwwwww!! Mujur la kiteorang memang sehati dalam hal kedai mamak ni. xrela you! geliewwww!!! hahahaha... Akhirnye sampai la kiteorang kat Seksyen 7. hahaha.. memandai2 je kiteorang ronda2. Finally.. Thanx restoran Telaga Buruk.. walaupun name macam buruk, tapi sangat cantik. Masakan panas pon, not bad. Memang bleh dtg lagi la lepas ni. Tapi kena ada 'bas 66' la.. Sepanjang makan, kiteorang xde la keje lain, gelak, gelak dan gelak je.. sampai tersedak2 fara. Da la makan kue teow tomyam. Hambek ko sampai nangis2... hihi. Lepas kenyang melantak, balik la kiteorang. Tu pon xhabeh2 gelak. Da macam mabuk lepas clubbing! But it's fun!

Pagi ni aku bangun awal sebab sahur. Nak pose la hajatnye rini. Tapi... suasana sangat berbeza. Sunyi yang amat2 dan terasa lonely. hrmmm~ Rindunya nak bersahur macam bulan lepas. Meriah! Petang ni pon buka sorang2 je.. adesss~ sangat berbeza...






No comments:

Post a Comment