Powered By Blogger

Friday, September 17, 2010

Why now.... *sigh*

Hari ni aku xberapa sihat. Sejak 2 menjak ni.. demam tu jadi perkara biasa... Tinggal hari ni je aku ada kat umah. Esok da kena gerak ke kl.. hurmm~

Macam biasa tiap pagi aku bukak internet dan online.. Cek emel dan aku tertarik dengan satu emel dari nama yang sangat familiar.. Tajuk yang sangat menggamit hati untuk buka dan baca..

"For the rest of mylife.. i'll be with you~NH Cahaya Kasih. May Allah open your heart to forgive and giving back your love to me~MAA. Thru brother Maher Zain, I express my feel to you..

"I praise Allah for sending me you my love..
You found me home and sail with me..
And i'm with you..
Now let me let you know,
You've opened my heart
I always thinking that love was wrong..
But everything was changed when you came along.
And theres a couple words I want to say~

For the rest of my life..
I'll be with you
I'll stay by your side
honest and true
Till the end of my time
I"LL BE LOVING YOU~LOVING YOU

For the rest of my life
Thru days and night
I'll thank Allah for open my eyes
Now and forever I.. I'll be there for you
I know that deep in my heart
I feel so blessed when i think of you..
And I ask Allah to bless all we do
You're my wife, my friend and my strength
and I pray we're together in jannah
Now I find myself I feel so strong
everything was changed when u come along
And theres a couple words I want to say..

For the rest of my life
Thru days and night
I'll thank Allah for open my eyes
Now and forever I.. I'll be there for you
I know that deep in my heart now that you're here
In front of me strongly i feel love
And I have no doubt
And i'm singing loud that I'll love you eternally...."

hmmmm~~ ape ni??

Ya Allah, bukan niat aku nak melukakan hati sesiapa tapi takdirMu mengatasi setiap perancangan hambanya.

Awak, orang da maafkan awak. Awak tau yang orang tak setegar mana dalam berdendam. Orang dah tak marah pun. Tapi orang dah tak yakin.. Kite serah je pada takdir. Orang paham niat awat melalui lagu tu tapi kesilapan kita da mengubah setiap perjanjian. Orang ngaku orang bersalah.. Sepatutnya dari awal kita xpayah kenal dan mencari penyakit sampai macam ni. Tapi pe boleh buat.. Nasi da jadi bubur, bubur lak da basi! So, apa kata kita lupakan kisah ni dan teruskan hidup baru? Percaya pada qada' dan qadar kan? Awak lebih tau sume ni berbanding saya. So praktikkan..

Cuba imbas smula setiap detik perkenalan kita. sah2 orang xsesuai untuk awak.. Awak pun tau sume tu tapi nape mesti awak tongkah sume benda yang bertentangan? saya da penah cakap, antara kita mesti ada yang terseksa. Nampaknya kita sama2 terseksa..

Macam awak pernah ckp masa kita lepas overnite kat TC dulu..

"Cerah langit mlm ni kan? banyak bintang.. Awak cuba kira bintang kat langit tu.. awak darabkan dengan sejuta, pastu darab lagi sejuta.. jangan berhenti mendarab sampai la INFINITI.. sebanyak tu la saya sayang kat awak. Xkan ada sempadannya.."

Saya paham.. saya ingat lagi saya pon tersenyum bila awak cakap mcm tu. Pandainya awak berkata2 dan buat saya terbuai.. saya pon sayang awak.. Tapi nape skrg da berubah? nape awak jd kasar sangat? tu bukan awak... hrmmm~

Awak..

For the rest of my life..
I'll be with you
I'll stay by your side
honest and true
Till the end of my time
I"LL BE LOVING YOU~LOVING YOU...

saya janji saya xkan buang kenangan kita. biarlah kekal dalam hati dan jadi memori paling indah dan yang perit tu kita jadikan guideline untuk life yang akan datang..

Maafkan orang.. Insyaallah awak akan jumpa orang yang lebih sempurna da perfect untuk awak.





No comments:

Post a Comment