Powered By Blogger

Saturday, September 25, 2010

Sekali lagi...

Kiam kembali sunyi.. i mean floor 5 blok 1 kembali sunyi.. Even worst, it's juz only me up here. Last person yang aku iringi nak balik kampung~ zati, salwanis n fizi kul 11p.m td. Fara aku sempat hantar ke Kiam je lepas makan. Sebabnye, tengah2 makan, ibu dia da sms suh prepare. Netime ibu dia sampai. Rush gak la balik Kiam. Sebelum tu, hantar Nurul dan jumpe Ijan kat Hentian Kajang. Dorang balik ke kelantan bas kul 8.30p.m. Petang tadi mujo aku sempat balik sebelum Mia n liyana blah. So hantar dorang ke KTM Kajang. Dan lagi awal dari dorang sume, Tika. Alhamdulillah, berjaya jugak aku penuhi tanggungjawab aku sebagai kakak pada dorang sume. Aku make sure dorang sampai ke stesen dan pe yang aku nak, dorang selamat sampai ke destinasi... Insyaallah.

And now, i'm alone... :(

Xpe lah, janji aku hepi dapat hantar semua. Thanx korang sume sebab bagi aku iringi korang.

Mia & liyana, akak mintak maaf sebab juz hantar korang kat luar stesen. Kalau boleh akak nak tunggu same2 korang kat platfom sampai la korang naik train. Tapi parking xde.... :(
Tapi akak kurang risau sebab mia ada liyana temankan. Oh ye, thanx sebab memenuhi kepercayaan akak pada korang berdua. Akak tau, liyana xkan menghampakan mia. merasa jugakkan naik kete liyana yang drive.. hihi

Ijan, maafkan akak sebab tak hantar Ijan ke hentian. Tapi hepi dapat jupe Ijan kat sana masa akak hantar Nurul. Sori xdapat tunggu sampai Ijan naik bas... :(

Fara, thanx sempat gak kua makan ngan akak n zati tadi. Nampaknye, tadi sesi terakhir kite kat Restoren Telaga Buruk. Insyaallah, kite g lagi bile ade transport...

Zati, thanx gak sudi makan ngan akak tadi. Kite same2 jupe restoren tu untuk kali pertama & kite akhiri sesi kita di sana same2 gak. Moment tu tau! Sori sangat2 xtunggu bas tadi lalu kat tempat akak parking tadi. Beratnye hati Tuhan je tau. Even korang balik juz untuk 2 hari, pada akak macam 4ever! Akak nak tunggu tp da xleh so akak terpaksa gerak dulu... kalau akak tnggu dan nmpak zati lambai, rasenye keras kat situ je la akak. Akak tau bas tu sejuk, akak tergerak nak bagi jaket kat zati tapi... risau je zati taknak. sori lg...

Esok turn aku lak. xpe lah aku hantar diri aku sendiri. lagipun aku da tersangat la besar. tau lah aku nak survive..

Untuk korg sume, aku sangat rindu korang. korang? hahahaha.. terhegeh2 lak aku ni. it's ok.. macam aku cakap sebelum ni, aku akan sentiasa sayang n rindukan korang even hanya aku yang rasa macam tu... nak2 kat adik2 aku mia n ijan. luv u guys so much!




No comments:

Post a Comment