Powered By Blogger

Thursday, October 28, 2010

ada aku kesah??!!

Bila dah namanya peel, memang xboleh ubah la~
reaksi otomatik yang boleh aku bagi ialah.. GELAK!
sangat boleh dijangka dan berpatern.. haha!
TUKAR NAMA~TULIS STATUS~REMOVE~BLOCK~
nak tau pe puak2 aku panggil makhluk macam ni ape?
BAJEK GLEMER DAN GILE GLEMER.. teehee~
Bajek glemer sebab sanggup menempel laman sosial macam tu dengan nama2 maha unik. Nak bagi orang tertanya2.. "eh sape dia ni? wah, name gila daring! perghhh.. puteri? hahaha! pulak tu kesanggupan menukar nama tu disebabkan ade orang lain yang lebih daring awal dari dia. So nak fight la.. Fight sape lebih glemer disebalik empunya nama. 
Mengata dulang paku serpih. Mengata orang dia yang lebih!
Dek kerana mulut sendiri penah bercerita peel sejak azali dia tu la yang menyebabkan dia sangat senang dijangka. pe omputeh ckp..? predictable!
dia pernah buat perkara yang sama pada orang lain sebelum ni dan hanya dia yang tau ntah pe la dosa yang orang tu buat..
Yang bertambah kelakar, dia sanggup lak mencemar 'duli' yang memang tak ada pada nama unik dia tu dengan menukar nama semula kepada nama asal semata2 nak menulis status berbau caci maki dan kejian terhadap mangsa seterusnya pada laman kesayangan dia. 
Lepas tu remove mangsa tersebut dan block!
hahahaha... berguling2 la mangsa tersebut bukan kerana sedih tapi terlalu gembira sebab dia telah membuktikan teori tersebut.
huhu.. berdosanye mangsa terbabit. sampai dikeluarkan dari senarai "ahli kabinet" dia.. kabinet ke?? teehee~
xde sedikit.. setitik dan sekelumit pon rase sedih dan tertanya2~ why? why me?..
tapi hati terus terdetak berkata~ syukur ALHAMDULILLAH! akhirnya aku terlepas dari beban bala.. yesss!
No string attached dan bebas nak buat ape je tanpa rasa terhendap2. Xperlu lagi nak mengelak2 dan mereka pelbagai alasan demi nak menjaga hati-hati yang rapuh tu.
selamat bertacing dengan orang lain plak dan terima kasih banyak2 sebab menjadi orang yang memutuskan tali tersebut... i feel relief! 
phewww!! sgt lega....

p/s: to u guys.. YUP! aku mmg boleh hidup n survive tanpa korang. ada orang yang lebih matang dari korang yang boleh aku tumpang dan hidup gembira. live ur life ok? jangan asyik nak tacing dan bermasam muka. nampak tua! teehee~







No comments:

Post a Comment