Powered By Blogger

Tuesday, November 2, 2010

my blood

Air dicincang takkan putus~even dah bertukar jadi ais sekalipun ikatan aku dan adik beradik xkan berkecai walau dihentak sampai hancur. Bila ais cair, kami tetap bercantum semula...

Thanx guys~ dalam gila, korang tetap supportive. Dalam bersenda, korang tetap serius. Dalam keras, korang tetap ada sentimentalnya. Dalam kasar, korang tetap lembut. Dalam nakal, korang tetap baik hati. Dalam kedekut, korang sangat pemurah... pendek ceritanya, secara mata kasar korang nampak 'dark side' tapi sebenarnya 'bright side' yang lebih terserlah... aku sayang korang!

Aku xtau nak cari mana adik beradik yang sesawan korang! sangat happening dan fun.. makin kita dewasa, makin kanak2 perangai kita. aku suka! klau boleh, aku nak freeze sume moment ni dan biar kite terus enjoy dan fun.

Thanx abang ~ even ko kayu & xpandai nak tnjukkan kasih syg pd kitaorang tp thru adam, kitaorang nampak ko sngt penyayang dan caring.

thanx ajeh ~ ko 'novembermates' aku! sangat happening dan punca segala keriangan dan kegilaan kat umah kita. ko la genius yang lahir untuk memartabatkan kaum kerabat kite. idop mat ajus!!

thanx jae ~ sister, rumates, carmates, side kick, co-pilot, banker, psychologist, right hand person dan segala2 pangkat terbaik untuk ko di sisi aku. thanx sebab menyokong aku dan terus2 bagi semangat.. sebab ko aku jadi kuat dan terasa ada pelangi sepanjang masa. Betul cakap ko, biar la orang baling taik kat kita asalkan kita terus2 bagi bunga kat orang tu. Janji tangan kita wangi. bio la tangan orang tu yang busuk... *sape suh pegang taik.. haha

thnx iwan ~ ko harapan abah n mak nak teruskan legasi dakwah. aku kagum dengan keunikan yang ada pada ko.. dari kecik aku nampak potensi tu dan aku bangga dengan ko walaupun macam2 perangai ko timbulkan. tu lah unik namenye. abang2 n kakak2 ko xde yang nak jadi matang so ko la peneraju kematangan tu. Go Bro, Go!

Thnx mak & abah~ sebab lahirkan fantastic 5 ni. kami mintak maaf sebab terlalu nakal tapi kami da hantar wakil nak banggakan mak n abah. sokong la kami dan kami xkan hampakan mak abah. terasa sunyikan kami xde??? jangan bimbang sebab kami xpernah lupakan mak abah... LUV U GUYS SO MUCH!!!

yana & Adam~ selamat datang ke famili kami. amacam, best tak?????

No comments:

Post a Comment