Powered By Blogger

Saturday, November 13, 2010

akhirnya.....

haaaaa..... akhirnya blog berjaya dibuka!!! yeahhhh....
rindunya aku kat ko mr.blog.. ko majuk ngan aku yea.... 
aii.. blog pon pandai nak tacing2 ngan aku.. cessss!!!!


errmmm... skang xbape ade idea nak bercerita sebab baru je lepas gelak2. hari ni hari terakhir exam final dan macam bese terlepas dari bala menjawab soklan tapi belum lepas bala terpaksa menunggu result peperiksaan... cuak!!!
walaupun dalam hati ada runsing tapi buat ms sekarang, aku letakkan kerunsingan tu ke tepi dulu sebab nak raikan hari2 terakhir untuk semester ni same2 ngan adik2 aku yang tersayang...


macamana hari2 terakhir sebelum cuti raya dulu.. perasaan yang sama skang da mula hadir. terasa agak sedih mengenangkan tinggal bape hari je lagi nak balik.. alaa~ i'm gonna missed unit 503 and my sisters... rasa xsanggup nak berpisah sebab dalam masa 4 bulan ni keakraban yang tercipta terlalu asyik dan indah! 
sumpah aku xkan cari yang lain sebab mereka2 ni yang buat hidup aku~HIDUP! tambah lagi nama2 manusia yang aku xkan delete, remove dan block!!


siyesly aku xrasa sedih dan rugi dibuang dari idup org lain sebab mereka2 ni jauh lagi berfungsi dan 'manusia' dari orang2 tak matang macam tu... umur dah x boleh dijadikan ukuran sebab mereka2 yang dianggap muda ni lebih berotak dari grup yang lagi satu...


4 hari je lagi~ :(











No comments:

Post a Comment