Powered By Blogger

Saturday, November 20, 2010

Kenangan terindah~

senyum~ =)
siyesly smpai hari ni aku still trsnyum..
memang xterduga langsung kemampuan dorang create edisi prank yang lebih advanced dari sifu dorang..
surprise party dgn tema "celebrate before twelve" dah pun diatasi oleh "celebrate 4 days before bday"..


daym!! hahaha... korang sume memang rock la..


dari aktiviti berpiknik sampai la ke dinner malam tu, tak terlintas langsung kat akal dorang akan wat camtu.
mood yang agak merudum tu ilang trus dan diganti dengan rasa terkejut yang amat sangat.
apasal la aku tak perasan langsung pebenda dorang plan?
ye la..mane nak perasan. da memang bukan besday aku pon!
macam ade orang pukau je aku malam tu..
"kite pekena desert ye kak?"
"desert? ade ke?"
"ade.. aiskerim ade, desert len ade.."
aku kire orait je la...
sebenarnya mmg agak pelik request tu sebab seingat aku, dalam menu yang aku dok hafal selame ni, mane ade desert?!
tapi ye la.. aku da mcm nanar sebab ingat nak balik je dah..
banyak lagi barang tak kemas dan mud xbape elok..
aku tengok keliling, sume orang dok layan hal masing2.. 
hrmmm.... aku harap sangat cepat la desert smpai, makan dan blah~
tibe2 dari ekor mata, aku nampak la ada bro pekerja restoren bwk benda cahaya2.. 
owh kek.. meby orang sbelah sambut besday kot.. so, biaq pi aihh~


HEPI BESDAY TO U..
HEPI BESDAY TO U..
HEPI BESDAY TO KAK YANIE..
HEPI BESDAY TO U!


wat the..... daym!!!!!
hahahahaha.... siyes terkejut beb!
jantung terasa terhenti..
dahi n tangan terasa berpeluh..
rahang terasa terjatuh!
u got me guys!
Ya Allah... advanced gile dorang celebrate bday aku. awal 4 hari??
adoi la.. mia! balas dendam gak ko eh!
aku speechless dan macam xmampu nak cakap pe2..
juz terima kasih.. terima kasih yang tak terhingga atas ingatan dan susah payah korang plan nak surprisekan aku..


pada aku tu la penutup yang paling memorable!
balik tu yana yang drive dan aku juz dok sbelah dan termenung..
haha.. gile la korang. 
aku terdiam sampai la ke asrama dan....


hepi besdayyyy!!!!! pssssstttttt...
laaaaa... kena lagi! dorang dok spray aku ngan sarang labah2 pulakkk... arrrghhhhh! hahahaha
memang terbaek la! korang da plan kaw2 pnye nak kenakan aku yea... adesss..
aku dok calit kek coklat je kat mia, skang balas aku ngan spray2..
I LIKE!


thanx mia,farid, sal, liyana, ijan dan semua.
akak tak tau nak cakap pe lg dah selain terima kasih yang tak terhingga..
akak sayang korang dan sekarang menjadi teramat2 la sayang!
plez God, dun take them away from me.. plezz..


kite jupe sem depan, insyaallah!





No comments:

Post a Comment