Powered By Blogger

Friday, December 31, 2010

such a hipokrit...

patut tak aku mulakan dgn gelakkan paling setan di alaf ini???
buahahahahaha... buahahahahaha... wahahahahahahha... haaaaaaaaaa............
eeyy ape ni???
kate org bukan main tapi tetibe ko buat mcm tu xpe plak??!!!
siap dengan penuh daring lagi expose kat laman sosial yang sah2 la boleh menglemerkan diri tu..
keliru beb!
berulang kali aku tengok, sampai nak melelas tgn aku gesel mata ni nak mempastikan gambau tu real ke tak..
tup2.. mmg gambau tu ko upenyer???
hahahahahaha... caitt!!!
ooo... kalo aku yang kua dgn org yg xde kna mengena dgn idup korg, korg ckp aku ntahape2 la.. men kayu 3 la.. curang la.. miang la.. dan la la yg len..
ooo.. korang je la yg setia bagai nak rak smpai dlm kelas pon henpon xpnah lepas.. 
ni ape??? 
siap lage2 pale amek gamba?! aiyooooo.... mane citer yg aku dgr nak sehidup n semati sampai snggup nak benti keje n smbg blaja demi si dia tu?
aik?? mmg la nak berpakwekan dgn warga 'jiran' blok dpan tp xkan la tukar dgn org2nye skali?????
walahwehhhhh.... 
btul la xtvt tempohari btul2 ada agenda terselit...
smbil nyelam minum air n bancuh simen skali.. hahahaha
dr xberjdoh, da dpt jdoh.. dr single da jd in relationship..atau dr in relationship da jadi in relationship wif another people.. kan kan kannn???
ur wish come true rite my fren? harap hdup korg lbih gembira dan brtmbah maju. da xde reaoson nak skit ati n asik gaduh lg.. lepas ni sume bunga2 belaka.... all the best pal..

p/s: jgn plak da dpt berrelationship ngan org 'jiran', awak tinggalkan rumate awak tu. sian dia.. carikan dia teman skali ye.. xde la asik nak ngutuk aku je. hihi...

*such a hipocrite!!
 

1 comment:

  1. SWEAR TO GOD, THIS IS AWESOME MAN!
    * LIKE banyak banyak lagi banyak dari before this. terima kasih

    ReplyDelete