Powered By Blogger

Tuesday, December 28, 2010

u shouldn't underestimate me ; thnx pal ; thanx mom and i'll try my best..

situasi 1:
" awk mungkin bernasib baik utk result 1st sem ni.. but i dun think u can handle 4 the next sem n onwards. it become harder n harder.. u should know that. subjek yg diambil sume melibatkan kekuatan memori tapi awak tau bile makin dipaksa, awak makin tak mampu menahan kesakitan n as the result, u'll be emotionally down when u failed to catch the lesson~ as i said before do not force urself n stop being stubborn!"

me says : daym~ u shouldn't underestimated me..

situasi 2:
" yani~ pedulikan pe dia nak cakap.. dia bukan tuhan nak tentukan sume benda. aku yakin kat ko. aku kenal ko dan kenal sgt dgn kedegilan ko. aku ingat lg masa ko 'persetankan' MC sebulan lebih yg hospital bg kat ko tu dan dengan selamba badak ko drive g keje sbb ko ckp -alaa.. yg pth tgn aku, bukan kaki.. so xde mslh nak g keje.. haha! pada ko, selagi ko bleh bangun, menandakan ko sihat la.. ,jdnya, bnda mcm ni jd mslh ke pd ko? aku yakin ko mesti fight jugak kn? aku bangga ko dpt result mcm tu sbb aku tau susah. aku yang dengar pon terasa susah. so yani, keep it up! ko boleh buat punyer.. anggap mcm men badminton je.."

me says : thanx pal! dats y aku sayang ko!


situasi 3:
" anggap la ni hadiah dr mak. tahniah atas usaha yang ditunjukkan n buktikan pada result. mmg la xtinggi tapi semangat juang nak berusaha untuk dapatkan target tu yang perlu dibanggakan. cuba lagi sem depan. letak target tinggi sket dr sem lepas. jadikan hadiah ni sbg menguat semangat n 'gadai-janji jual-beli'.. cagarannye mudah~ setiap sem mesti maintain above 2.50.. kalo berjaya dpt 3.0, secara otomatisnya gadaijanji ni terbatal dan hadiah tu hak mutlak kamu, tidak syak lg! so, will u take this as a challenge?

me says : yup! i'll take it! thanx mom and i'll try my best! love u so much! dan abah juga!!!

conclusion: 2 or more versus 1..

No comments:

Post a Comment