Powered By Blogger

Tuesday, January 18, 2011

hidup saya seakan kembali..

badminton~
tu sebabnya aku berkata "hidup saya seakan kembali"..
semester ni aku macam berjumpa semula aku yang dulu.
keseronokkan membawa raket kesayangan dan menghayun bulu tangkis, betul-betul buat aku hidup semula.
walaupun ade kekangan kecederaan tapi rasenye boleh diatasi.
diam2 suda....
lebih hepi bila dapat bermain dengan kawan-kawan dan adik-adik.
tak terasa langsung penatnya.
peluh tu yang aku cari walaupun stamina tak seberapa. maklumlah, dah lama sangat tak bermain secara serius.
banyak lagi skill yang perlu digilap semula.
dalam bermain, seronok jugak dapat berkongsi tips n ilmu..
biar la semester ni jadi semester sihat untuk aku.
jadinya..
jom korang kite main badminton?!

No comments:

Post a Comment