Powered By Blogger

Thursday, January 20, 2011

hepi thaipusam besday bro..

bila otak prank da memainkan peranan, tak kira la cinta dan kasih sayang.. semuanya diperjudikan!
hahahahahaha....
mia~ akak suka idea mia mempermainkan perasaan farid ismat! walaupun hati sendiri da mula berbelah bahagi tapi semangat 'prankerz' yang menebal tu mampu membuatkan mia jadi 'hati kering'! salute la sis...
idea dan story board da ada dan jalan cerita pun da menarik tapi mia kena gilapkan lagi ending untuk setiap story board supaya ada klimaks dan kesinambungannya. 
and the end, farid ismat terkena jua... hahaha.
gigihnya mia bangun awal selepas semalaman meniup belon demi awak, so jangan la awak hangin satu badan dengan dia. tu la antara perkara yang romantik yang perlu awak kenang sampai bila2 sebab kalau ikut idea akak, awak da lame menonggeng2 frust! hahahaha..*semuanya kerana akk jauh lagi otai dalam bidang prank ni.. 
nasib awak baik sebab mia yang organize idea ni.. sweet kan???
farid ismat~hepi 21th besday.. jadilah orang yang terbaik dikalangan yang terbaik demi kebaikan bersama dan jadikan hubungan korang sesuatu yang terbaik dalam hidup. wish u guys all the best. doa akak sentiasa dengan korang.
mia~ same to you sis.. akak tak pernah menipu bila akak cakap akak sayang korang semua. terasa legasi prankerz da mula diturunkan pada korang. ingat motto kita: live ur life and no tacing! terasa nak tacing, kita buang organ.. kalau tak jadi jugak~ FIND UR LIFE!!! 

sal n ijan~ thanx for being part of it. same2 berjalan mencari kek dan kedai bunga. tu la semangat yang perlu ada dikalangan kita. thanx jugak sebab bangun awal dan bergembira kat taman tasik cempaka dan jugak bermain badminton. ketagih kan?

yana~ takkan boleh terkecuali dari sebarang aktiviti kat 503+3 ni. setiap apa yang berlaku, nama yana tetap terpateri ditempat yang sama. 

No comments:

Post a Comment