Powered By Blogger

Tuesday, January 11, 2011

penyakit yang sengaja dicari~

haaaa... yok!! tak tauuu.....
gile terkejut bile aku dengar citer yang terbaru pasal 'sahabat' aku yang sorang ni...
oii minah! pe aje la yang ko da buat ni???
Biar betul ko sampai takut sendiri disebabkan perangai playgirl ko tu?
Sampai nak nyorok2 kat bilik orang len plak dah..
helo miss, kalo berani buat berani tanggung la..
sebenarnya aku lagi keliru dengan perangai n sape ko sebenarnye.
tapi aku bukan jenis yang nak siasat latar belakang orang sebab aku bukan busy body dan xkan jadi busy body sebusy bodynye ko pada aku dulu...
aku xpenah amek peduli sape pakwe ko, bekas pakwe or sape pon dengan ko yang aku anggap selagi bukan laki ko.. sumpah aku tak pedulik!
tapi skang aku naik muak dengar citer pasal ko.
macam2 nama jantan aku dah dengar dan dikaitkan dengan ko.. *konon2nya la
kirenya ko la seorang gadis yang sangat laku, lebih laku dari emas 999..
tapi kan.. nape xde citer yang best pon yang aku dengar pasal ko?
dengan orang tu.. ko cakap "walaupun dia kaya, tapi dia xhensem! tok seh aku!!"
pastu tetiba aku dengar ko da bertunang.. aik? bile plak?? tapi aku xamek port pon.. lantak ko la.
aku ingatkan kisahnye ko ngan tunang tersayang ko sumenye best2 la.. tp yang aku dengar sume asik berbalah je hari2.. ape cer?
kemudian kisah di kem.. hah? da ade org baru? astaghfirullalazim.. semudah tu?
aku keliru!
dalam tempoh ni, tak masuk pon minggu kedua belajar, aku dengar plak citer len.. ko dengan sengajanya BREAK dgn mamat tu??? W.T.F??!! *sori la salwanis.. akak bukan tak sengaja nak mencarut tapi akk memang sengaja!
should i laugh now? no! aku simpati dgn mamat tu.. walaupun aku xknal ko mat tapi aku simpati sebab ko pon terkena mat.. ko sampai demam2 apsal? yang tu aku terasa kelakar sebab aku demam kerana terlalu penat tapi ko demam sebab kena tinggal terkulat2 dengan pompuan tu? grow up derr...
pe yang ko dah janji dan pe dia dah bagi smpai camtu skali penerimaan ko? demam? kenal pon xsampai sebulan tapi da boleh demam? aku lagi teruk tau.. 8 tahun! 8 tahun berakhir macam tu je.. rilek je?!
dan ko pompuan~ ko ingat ko bagus sangat ke nak buat orang macam tu?
lepas macam2 benda orang tu da bagi kat ko, macam tu je ko break off? haduiii.... senangnye!
tapi kali ni ko macam da tersilap langkah kan? ko silap orang nak break off sesuka hati kan? nampak sangat ko mudah memperlekehkan orang tapi mamat yang ko perlekehkan kali ni xdatang sendiri tau.. penah dengar istilah 'brother's' tak? haaa... ko usik dia, kawan2 dia plak yang kejar ko...
aku dengar ko da kena warning kan? tu sebab ko mintak tolong kat ramai orang skang kan? siap nak nyorok lagi.. tu la, siasat la dulu latar belakang orang tu sbelum ko nak attach ngan dia. da xpasal2 je~
well my fren.. berani buat, berani tanggung la ye..
bak kata kawan kite.. jangan sampai jadi headline muka depan berita surat khabar dah la.
skang ni macam2 kes da jadi.. so hati2 la. aku bukan nak amek berat sangat pasal ko tapi aku malu gak la kalo name ko jadi tajuk akhbar...
aku doakan ko xde pe2 dan mamat tu berlembut hati dan lepaskan ko. aku kesiankan famili ko yang semangat hantar ko ke sini untuk dapatkan ilmu n dimeterai atas segulung ijazah tapi ko bagi kat dorg dozen2 cerita yang xbest dengar pasal jantan dan dimeterai samada berbuktikan secara DNA @ headline paper.
nauzubillah! mintak jauh..

tu lah penyakit yang sengaja dicari~ best of luck pal

No comments:

Post a Comment