Powered By Blogger

Saturday, February 5, 2011

bila saya memandu...

yup! bila yani menjejakkan kakinya ke pedal...
tak kiralah bape penat pon badan, aku tetap akan memandu kalau tu yang aku nak..
demi nak melepaskan rindu pada dorang, penat tu aku letak ketepi. memang menjadi kepuasan menjejakkan kaki ke rumah dorang. Hilang segala penat bila yang menyambut aku kat pintu tu, budak yang paling aku sayang, eisya. rindunya kat dia... eisya da makin pandai. macam tu jugak hanah.. tersenyum je bila aku bagi salam dan tegur dia. Ju cakap, biasanya hanah bila tak kenal orang, dia menangis jugak tapi dengan aku dia boleh je tersenyum.. alhamdulillah! dorang sume kenal aku lagi. eisya dengan perangai manjanya terus nak bermanja-manja dan berdukung dengan aku. hanah pon same..
seharian aku mengabiskan masa dengan dorang. memang la tak cukup masa tapi insyaallah aku datang lagi nanti. korang tunggu je lah eh..
rindu kat korang sangat2..

No comments:

Post a Comment