Powered By Blogger

Thursday, March 3, 2011

i wish i can be there with u...

keramat kan ayat ni?
suke menyebutnya sebab memang tu yang aku harap aku boleh buat walaupun aku takde di samping dorang.
tu la ayat pengganti diri untuk orang-orang yang aku sayang ketika aku tak mampu nak temani dorang..
tapi.. bape lame lagi aku mampu nak sebut ayat keramat ni????
kalau boleh, aku memang nak sentiasa ada dan mampu menyebutnya berulang-ulang tapi rasenye mustahil...
bak kata pepatah.. "im running out of my time.."
kepenatan, keletihan dan beberapa simptom pelik yang aku lalui 2-3 minggu lepas dah ade jawapannya.. 
hahahaha... skali lagi 'benda alah' tu menyerang.
benda alah yang buat aku 'tumbang' 2 bulan lebih pada 2 taun lepas dan benda yang kacau hidup aku 8 taun dulu dan skang ni dia dtg smula.. cheyyyy!!
terbaek larr..
time aku baru nak enjoy2 dan berseronok dalam sesi belajar dan berkawan, dia boleh plak datang semula? dengki betul la... tak boleh tengok orang senang langsung! nak aje tengok aku lembik terbaring je.. sume benda makan, tepaksa buang smula... ubat, ubat, ubat..
well, not for this time..
tak kuasa dah aku nak layan sume benda ni...
selagi aku boleh berdiri dan menapak... aku malas nak baring dan mengerang.
its juz disease.. if not ourselves who should overcome the pain, then who else.. rite?
no biggie la.. juz deal wif it. kalau kite wat xtau, orang pon akan buat xtau kan???? so rilek maaa...
bila penat, aku baring dan rehat..
bila terasa xsihat, aku leh je masuk bilik dan tido...
toilet sentiasa terbuka untuk buat aktiviti pembaziran...
so? ape yg susa?
teruskan aktiviti berbadminton, berboling dan berekreasi bersama adik-adik yang aku sayangi.

boleh lagi ke aku nak sebut "i wish i can be there with u"?
naaaa~ kena betulkan ayat.. " i really want to be there with or for u and i will do it!"

1 comment:

  1. how sick u are, how bad u are i'll always be by ur side dear..

    ReplyDelete