Powered By Blogger

Friday, April 1, 2011

dah April??

Siyes? da april?
alahai cepatnya masa berlalu... bulan depan dah final exam. sekali lagi aku terasa nak pasang tali 'bungee' dan terjun dari tempat setinggi2nya. Nak lepaskan semua dan jerit sekuat2 alam menentang graviti yang menjunamkan aku ke bawah gaung. sesungguhnya AKU BELUM BERSEDIA!!!!! ya Allah, terasa payahnya nak berada setara dorang semua.. kenapa ye? Kenapa mesti semester 2 menjadi semester cubaan yang teramat sangat untuk aku.. Dulu pun sama.. Keputusan menjunam jatuh dalam semester ni la! Kalau nak dikenang kejadian2 yang berlaku waktu tu, sumpah aku tak nak kenang! Tapi... aku tak faham, kali ni aku diuji lagi dalam 'zon semester 2'... dimana silap aku sampai pisang terpaksa berbuah dua kali untuk aku? keliru beb! sangat keliru..... aku tak nak perkara yang sama berulang dimana aku terpaksa 'drop 1 gear' sekali lagi untuk menggerakkan kereta aku. TAK NAK! aku tak pernah kisah graduate lewat 1 semester berbanding kengkawan yang len tapi aku tak nak buang masa dah.. kena sedar beb dan berpijak pada realiti yang aku terlewat dan dah delayed banyak benda... tolong lah, aku dah tak nak drop2 gear ni.... :(

imran~ tolong saya. saya xnak 'dadah' bantu saya. help me get thru this by my ability
mak & abah~ sori sangat2 sebab orang macam tak mampu nak penuhi harapan famili..
korang adik-badik aku~ woihh... jgn la ejek aku.. ce cuber bg semangat kat aku neh. tau la pale aku da rabak. konkusi bagai2... korg cerdik2 kn? bagi la sket enzyme kecerdikan korang kat aku.. sian la kat aku...
jue~ plez stand behind me!!! aku nak dengar bisikan semangat ko macam ko pernah bisikkan pada aku dulu.. aku nak semangat ko!
mia, yana, sal, adia~ keep be by my side plez! akk perlukan korang...
LR~ plez hold my hand.. akk perlukan kekuatan awak.... im drowning!

tolong!!!!! im sinking!

No comments:

Post a Comment