Powered By Blogger

Thursday, April 28, 2011

huwarghhhhhhh!!!!!

gile ah mcm ni! satu bende xleh nak msuk.. yg asik klua masuk~JAMBAN je.. Tak larat gak macam ni. hari ni je da masuk dabel+dabel dose= quadro dose! haih.. ne leh jadi ini macam. mau addicted semula. choiiiii... mintak jauh ler. serik nak sakitkan dorang mcm sem lepas. tak pasal je wat keje menggile. Tapi nampak jugak dah tadi separa menggila.. tido yang sangat lewat (serupa tak tido) kemudian bangun sblum ayam berkokok.. da start gila dah tu. bila xreti dok diam dan mula terasa dahaga je, petanda awal la overdose. hyper da menyerang. mulanya terasa tak nak g kelas wrap anat tapi tetiba terasa xde pe nak buat kat bilik so gerak la jugak g kelas. bawak baju skali untuk dobi. bersiap bagai sang kilat... hehe! aku tau ade yang nak marah aku bergegas jugak nak g kelas padahal rehat tak cukup. tapi nak wat camner?! stay kat kiam pon macam xdapat pe.. da la rindu kat orang tu tak suda2, dok lagi nyeksa diri dalam bilik sensorang. baik la aku henyak g kelas. dalam kelas, tak habeh2 aku ngacau yah. hahaha.. nasib ko la yah.. bagus gak msuk kelas tadi, rase refresh.. da siap kelas, macam2 xtvt buat.. g print+fotostet la.. g dobi la.. g makan la... smpai la kembali ke kiam semula. naik je bilik, terasa still melantun2. halamak, xleh dok diam lagi la. habeh kipas aku cuci. main air dalam bilik air dan mandi. lepas tu baru la solat dan study semula. study?? yo yo oo je stdy. sumpa xmasuk pe. seksa kot jadi macam ni. even da guna PK, still mengganggu. toilet jugak kna berulang. nyampah! hopesfully ini je sem yang mengganggu aku.. lepas ni xnak dah ganggu sape2.. R.i.P je yang terbaik.. hahaha (macam undertaker daa...)
yang sebenar2nya.. aku tersangat tertekan. biochem ni terasa macam bace buku bahse jerman. xpaham sesen pon. apetah lagi la genetic nanti. ah sudah la dahh~
letih dah aku nak mintak maaf pada semua especially abah n mak. i try my best folks.. orang dah tak larat sangat tapi pesanan abah, orang ingat sampai bila2. selagi boleh bernafas n angkat tangan, teruskan berusaha. biar la sampai mengheret kaki sekalipn. baik abah, orang akan buat! tapi sori sangat2 kalau xdapat buat sebanyak yang abah mak harapkan. janji buat kan??? hik3..
abang, yana, ajeh, jae, iwan, adam, jue~korang jangan lupe doakan aku tau. aku dapat best, korg pon rase manisnya.. hahaha. semanis kurma lak tu. jangan la asik memanggil aku 'konkusi'.. aku xnak dah jadi konkusi. betul2 nak guna otak ni...
mia, bulat, sal, adia~ doakan akk leh guna pale n tangan akk tau. injured tak bermakna akak xleh buat. chayokkk utk korg jugak. walahwehh... kagum beb tgok korg sumer stdy. jeles akak tapi akk paham.. enjin da msuk air dan tukar banyak spark plug macam akk, mmg semput sket nak kejar korg. tapi lek luuu... wa follow lu olz tau.. hik3
baby~ trima kasih sentiasa ada utk saya. maafkan saya kalau saya selalu menyakiti awak. bukan niat saya nak buat awak terluka tapi tu je la kemampuan yg saya ada. bukan nak menyorok tapi kalau boleh, saya xnak awak seksa memandang saya. saya memang da penat tapi saya xkan mengalah. sebab pe awak tau.. i do it for u baby.. 

guyz.. gud luck! akk doakan semuanya suksess. korang da tentu boleh buat. buktikan 503+3 adelah yang terbaik! jangan bagi orang yang memandang rendah pada kite terus memandang rendah. sem depan, biar dorang mendongak. bukan nak riak tapi tu la cabarannya.. 

i love u guys n harap kite berjumpa lg sem depan...

No comments:

Post a Comment