Powered By Blogger

Thursday, April 28, 2011

update!

study week da pun bermula. yup.. exam nuu minggu depan je. cam bese aku terkial2 lagi. haha... risau tapi leh wat muke selambe je. teruk betul aku ni! perjanjian tetap perjanjian tapi bayang memungkiri da pon nampak. xde niat pon nak mungkir janji tapi terasa tak mampu untuk memenuhi.. ah sudah la dah! caner eh nak wat????
aku risau neh... nak menulis payah lagi ni... arghhhh!!! mujo la gajet utk pergelangan tangan ni mmg banyak. thnx to KPJ sebab xmenyusahkan aku. kalo pakai tradisional pnyer, mmang kna gergaji dan kikir la bagi trim smpai aku selesa nak meletakkan tangan atas meja n memegang pensel. hahaha.. tak sia2 bayar mahal2. ensem pon ensem benda alah braces ni.. macam main boling dorang cakap.. teehee!
aku pon puas ati walaupun tercedera.. 3 medal dalam gengaman. kalau dapat emas utk badminton, lagi ensem! cukup koleksi utk karnival sukan mestech kali pertama utk aku neh. tapi takpe la, Alhamdulillah, aku still puas. Lantak la org nak kata aku tamak pon.. i do it for the sake of my passion to sports. i meant wat i say laaa.... tak sia2 kan? tapi dek kerana bersukan sangat la ada hati yang merajuk dengan aku. alahaiii... pujuk punyer pujuk akhirnya dia tersenyum smula.. hik3! cair gak dengan pujuk rayu aku.. cuak gak bile dia da start wat SILENCE MOMENT tu. xsuke derr tengok dia mcm tu. aku tau dia risau pasal aku. dun wori sis, i tribute all the medal for u guys. kite juara kan kan kan? dun be sad2 dah ye... skang kite strive utk final lak.. no more injury. swear!
skang aku da macam robocop.. tiap hari ade yang tegur. malu siyot! lebih menakutkan bile lecturer pon pasan. habeh la aku.. musnah la harapan nak ke KSSU lak.. (ade hati tuh! teehee~).. jiwa sukan beb! mane leh dipisahkan tapi...(hahaha.. curik ayat mia lak) ah! ade aku kesah? insyaAllah sihat la tangan ni. tak dapat jadi OC utk MSR junior nanti, dapat men kat KSSU ok la kan? (huhu... macam tak tercapai je nak jadi OC..cis!)
pe2 pon.. tahniah utk semua players.. u guys rock!
Gud luck utk exam nnt.. u guyz will rock the hall...
selamat bercuti utk semua... (aku nak main kat KSSU.. teehee~)
utk NLR.. saya sayang awak sangat2. jangan balik kg la.. meh kite lepak kiam smpai bukak cuti nanti.. hahaha gilo!

yup! This blog was updated with joys and happiness...

No comments:

Post a Comment