Powered By Blogger

Sunday, May 22, 2011

7th day without...~

hrmmmm..... da seminggu pon dok kat umah. sepatutnya hari ni aku da dekat bangi tapi ketentuan Tuhan mengubah segala perancangan. so ade kat sini lagi la gayenye... teringat semula hari yang aku dapat tahu pasal perubahan tarikh utk training tu.. terasa2 lagi kekecewaan memuncak dan sekaligus trigger smula kemarahan aku masa sukan bulan lepas.. pasal tunda game badminton. aku ledak dan lepaskan kemarahan aku pada orang yang tak sepatutnya sekaligus menyinggung sangat2 perasaan dia. macam tu la bile aku emo. aku susah nak marah orang tapi bile semangat aku dicantas, da tak dapat bendung rasa nak mengamuk tu. hasilnya aku 'tebas' semua orang yang ada disekeliling aku. tu la bila nafsu amarah menguasai akal. kekecewaan yang berlaku baru2 ni semuanya kerana terlalu mnaruh harapan tinggi nak balik bangi dan berjumpa dia. terlalu rindu macam empang nak pecah daa.. memang la aku bengang bile dengar citer bangang macam tu. nak meletup rasanya dada. tak pasal je aku mengamuk padahal bukan dia yang uruskan semua tu. padan la muka aku bila orang da merajuk. sendiri yang seksa... 

hari ni aku jadi pendiam.. banyak elemen buat aku jadi mcm ni. mud yang xbape elok disebabkan kecewa dan sedih. i really want to go back to bangi. makin hari aku terasa makin banyak aku menyakitkan hati semua terutamanya dia. aku tak dapat halang benda nak jadi tiba2.. contohnya seseorang yang datang semula mencari aku. pelik gile! aku tau dia xsuka kalau dia dapat tau hal ni. so aku cerita la kat dia. i knew it! memang dia tak suka... tengok, sekali lagi aku lukakan hati dia... aduii, teruknya aku!

kalau ikutkan da xsanggup aku menunggu utk 4 hari lagi tapi kerana nasihat dia, "sabar la.." dan aku ajar hati suh bersabar. tapi kalau hal macam semalam jadi lagi, aku memang tak sanggup nak tunggu dah. aku angkut sume brg dan trus pecut balik dan bersemuka. i mean what i said! 

7th day without... it's disaster~

No comments:

Post a Comment