Powered By Blogger

Saturday, May 21, 2011

6th day without..... & hepi besday jae!

Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan kamu.. Allah selamatkan wahai Jae.. Allah selamatkan kamu... dasat ko ye cik jae. jenuh aku nelepon, haram kamu angkat. takkan la tido lagi?? grrrrr... 
xsempat aku nak nyumpah, tetibe ade org call.. haaa.. idop pon ko~ lepas nyanyikan lagu hepi besday baru la jae gitau dia dalam court squasy td.. woooo!! atlit squasy la plak dah. memang ade baka atlit belake adik badik aku ni. aku sebenarnya agak terkilan sebab sepatutnya aku da balik sana hari ni tapi dek berlaku rombakan besar2an, terpaksa la aku tunda.. kesian jae. ingatkan dapat la selebret ngan dia. mujo la jae xkisah. minggu depan plak ye jae... aku knal adik badik aku. kalo nak celeb bday, kek2 ni xmain la.. layan stimboat trus. mane lagi kalo bukan johny's kan... (tempat 'famili' bak kate jae..). insyaAllah jae, nnt kite g melantak kat sane. kau tunggu je la. aku suke dengar wish bday dia.. dia nak raket squasy. terbaek la jae.. kite mmg famili raket2. jangan bimbang, aku da sampaikan hajat kau, nanti ade la sebungkus raket squasy datang. nasihat aku, main je selagi daya.. nnt aku datang temankan kau main. hepi besday sis.. even aku hala ke Kl gak rini, tapi aku tak sempat nak singgah sana. just sampai genting sempah je. pastu patah balik. ape punye meeting la ka genting sempah kn?


petang tadi, dengan sengaja aku suh mak n yana bawak adam g jalan2 ke batu10.aku kat umah we. saje je suh bawak adam tu. lagipon da lame benor aku tak ke sane. adam tu lagi la... last sampai umah we pon mase raye taon lepas. nak dijadikan cerita dan rezeki, tak pasal je aku leh terjumpa dengan pak anjang pekan. tu diaaa... satu famili mai. dorang dari KL sebab antar zarith masuk UITM. nape aku cakap rezeki? dapat la aku jupe ahli famili baru p.anjang. sape lagi kalo bukan cucu sulung p.anjang yang baru berumo 56 hari.. alahai comeynye nur aisyah bt daniel faiz. kecik aje aku tengok (xlame besar la.. kn?). petang ni pon kali pertama aku jupe anak2 kecik p.anjang (wife ke2), adam dan iman. hihi.. gathering '2 adam' tadi. suka tengok iman yang sangat murah senyuman. tak macam adam, asyik nak kerut kening je. garang sangat la tu konon, ceh! lepas umah we, ajak la ramai2 ke umah m.andak lak. bukan jauh pon. jalan kaki pon sampai. hahaha... macam nak jalan jauh je aku kan? sume umah mak sedara aku jalan rini. (meby betoi nak g jauh kot.. hihi)


seronok gak aktiviti hari ni. penuh dengan jalan2.. name pon aku suka drive. jupe ngan sume orang (hampir sume), buat aku lagi hepi. so ni la kisah 6th day without...~ untuk jae, hepi besday. nnt ko dapat la pe ko hajatkan. buat awak.. saya rindu awak sangat2. impian nak berjumpa esok (sepatutnya) lebur tapi saya sabar tunggu sampai jumaat akan datang. kite same2 sabar ye... miz u a lot!




 

2 comments: