Powered By Blogger

Monday, May 23, 2011

do i care? like i care....

cemuih la aku mcm ni... penat! lantak la orang nak kata pe pun. ikut suka la nak luahkan pe pon. yang aku tau.. lepas aku trace semula kejadian demi kejadian.. xde kena mengena ngan aku langsung! buat penat je aku jadi blues lepas baca blog hamba Allah tu. pada aku sendiri punya kesilapan tapi orang lain kna tanggung dosanya. dat's it.. im done!
to blogger who may concern... cuba ingat semula pe yang dah berlaku. hati sape yang terguris waktu tu? dan kenapa skarang baru awak nampak? yang pastinya rel ketapi xkan terpesong sndiri kalau bukan ada yang menrik tuil pesongan atau ada yang mengawalnya dari jauh. betul kan? mungkin pemandu ketapi tu dah terlalu jemu nak ikut trek yang sama setiap hari dan akhirnya ada jurutera yang bina trek lain untuk elak lalu kat trek lama. mungkin pemandu ketapi tu da sedia nak cuba trek baru dan dia rasa sangat selesa dgn perjalanan trek baru. semuanya ada kemungkinan kan? tak adil la nampak kepincangan tu sekarang dan terlupa punca dan titik pemulaan macamana terjadinya semua hal ni. kaji semula ok?
pada aku, hak ingin menyayangi, ingin memanjakan, ingin menjaga seseorang tu adalah individu. so aku berhak nak buat apa aku suka pada sape aku nak. maafkan aku kalau ada yang terasa 'hak'nya dirampas.. this is one of the beautiful sin...~
buat awak, dun wori.. this is not battle or contest of winning something.. its juz a challenge..
i love u..
i love u more..
i love u more than more..
i love u infinity..
i love u till the end..
eternally in my heart..

p/s: fight me that..

1 comment:

  1. dear akak:
    yah minta maaf sekiranya akak tersinggung dengan apa yg yah tulis...yah xpernah istilahkan akak sebagai "perampas"...yah cuma agak cemburu ketika itu tapi yah sedar apa yang berlaku berpunca dari yah juga..yah betul2 minta maaf...betul ckp akak ni bukan battle or contest...tapi akak itu dulu,skang kenyataan nya yah x boley hidup tnpa akak n yana..yah betul2 syangk akak n yana..xnak kehilangan kamu...yah xdpt bygkan hidup yah tnpa kamu.....maafkan yah...

    ReplyDelete