Powered By Blogger

Monday, June 6, 2011

kssu...

lame x update blog ni... xde la alasan lain melainkan bz semata2. sungguh ni! mmg bz bebenor. sejak check in 27hb lepas smpai la sekarang ni, aku ni da idup macam menteri. ke hulu ke hilir tau. bezanya menteri sibuk meeting, aku sibuk la ngan KSSU.. hak3! sebenarnya KSSu da jadi agenda ke2. xde la yang dpt mengatasi perasaan gumbira yang berlipat ganda dek dapat jua ketemu dgn 'buah hati' aku... hik3! sape la lagi kan??? akhirnya rindu terubat jugak lepas nampak dia turun dari bas yang bwk dorg kua dr utan ritu... daym! missed her so much! awal pg aku dpt berkongsi kegembiraan dan kerinduan 2 budak yang da terubat sebab dorg pon akhirnya dapat berjumpa. tapi tak tertanding la tahap kehepian aku, wahahahahahaha!! akhirnya aku tak tido sorg dah.... :)

minggu sukan dimulakan dengan aktiviti sjuta belia kat putrajaya.. weehee~ seronok lak dapat ber'dating' sambil beraktiviti. lepak kat perkampungan Tabung Haji memang menyeronokkan. da jadi rezeki si dia, kot jadi pemidato bidan terjun pon, xpasal je menang RM500! alaaa... da mmg bakatnye ada pada lidah dan akal dia. well, aku tumpang gembira la weh.. i have faith in her.. keyakinan dia, keyakinan aku jugak. caya lah sayang! yang penting.. kita dapat bersama semula.. tu la kemenangan sebenar, ceewah!

berbalik semula ke persediaan KSSU.. bangga jugak dapat join geng badminton. latihan da mula nampak bayangnya. mula dengan fitness dulu sblm latihan. Ya rabbi... fitness ke latihan ketenteraan??? sumpah loose abeh badan aku. sesakit2nya lepas join fitness.. betul ckp ex-coach, aku da ilang stamina. aduiiii.... bape2 hari dalam minggu pertama ni, aku betul2 kalah! tapi lebih menyakitkan bila terpaksa tengok dia memaksa diri nak join training. skang dia da injured. risau tgok terhencut2 mcm tu. xpe la sayang, nnt kite g spital yea. kna g jugak!

ckup la update kot stakat ni. esok ade latihan lagi. nak tdo da.. jom bby kite tdo.. c ya later mr.blog. nyte

No comments:

Post a Comment