Powered By Blogger

Tuesday, June 28, 2011

KSSU.. the end~

tamat la sudah KSSU~
kat sini la aku kembali.. atas tilam nan empuk, kat umah yang damai. hurmmm... damai ke? hahaha.. menipu diri sendiri aku ni. hati macam nak pecah menahan perasaan, lagi cakap damai.. chitt! aku nak nangis ni.. tolongggggg!!!!
ni la hari dan saat yang paling aku xsuka. saat perpisahan. memang da lali dengar pepatah 'setiap yang bermula pasti ada akhirnya' tapi still tak leh nak cope. hadoi laa.... belagak macho pon xguna sebab ati da terlalu 'dadih'... memang la happy sampai umah dan tengok muka2 yang aku rindu tapi nape xleh mengatasi rindu pada yang aku tinggalkan? haishhhh... teruk suda aku ni.
sepanjang jalan tadi terasa berpasir je mata.. boleh gila aku dibuatnya sebab setiap tempat yang aku pakukan mata, mesti berebut2 memori nak msuk ke otak. setiap dialog yang penah dituturkan, synchronize dengan tempat2 yang aku lalu. haiyoooo... sesak nafas beb! tangan pon xbleh nak alih dr tempat bese.. terasa hangat lagi. sehangat ada jasadnya di sebelah..
pada aku, KSSU tu adalah dia. its all about sports, me and her. skang KSSU da habeh, so secara rasminya aku pon da kna balik. same goes to everybody. cepatnya masa berlalu~

tempoh seterusnya yang aku kna tunggu, SEBULAN. haaa kau, merasalah puas2 berguling gelimpang utk sebulan ni. hahaha.... sedangkan ada depan mata pon rindu, ni kan plak sememangnya jauh. HAIYOOOOOO~

KSSU da berakhir, tapi nape pertemuan pon ada pengakhirannya?? hurmmm.....

No comments:

Post a Comment