Powered By Blogger

Friday, July 8, 2011

aishiteru~

hurmmm... hari pe ni ye? khamis da kan? wow, sekarang baru terasa cepatnya masa berlalu. tggal bape hari je lagi.. hehe! Rasa tak percaya tu still ada. ye ke ni? ahad ni da nak balik ke bangi untuk join training OC.. PAP!! haaa.. sekuat alam aku tampar dinding. adusss... memang sakit. maksudnya aku memang berpijak atas bumi yang nyata la. Masa dapat berita tu, aku macam lost. ha? tu je reaksi yang aku leh bagi. Last minit kot~ bercampur2 perasaan aku. gembira+terkejut+serba salah+blurr. Gembira sebab kesakitan aku akan diakhirkan lebih awal dari yang sepatutnya. terkejut sebab layak ke aku join. serba salah sebab kehadiran aku sebagai orang awam sahaja mungkin menjejaskan reputasi yang mencadangkan nama aku. blurr sebab.. memang blurr la! Tapi peratusan kegembiraan melebihi segala2nya dan semua perasaan lain aku tolak ke tepi. 'kesah pulak' bak kata amor aku. jadinya, aku dengan semangatnye akan bertraining bersama dorang. aku anggap ni la peluang baik dan tak salah aku rebut dan laksanakan. (macam la aku xpenah buat dulu.. hik3). terima kasih atas kepercayaan dan peluang diberikan..

tapi hari ni kekecewaan sedikit terasa sebab dengan xsemena2 benda alah tu menyerang lagi. sedaya upaya aku jaga sebab tggal bape hari je lagi tapi nak jugak dia datang. ahhhh... kesah plak. macam x biasa high temperature tiba2 kan? cool fever kan ada. insyaallah sumenye reda nanti. cool fever? huwaaaa.. rindunya! bila sebut pasal cool fever ni, memang xboleh lupa dan dia sangat related pada benda alah ni. kerana nak pastikan aku xkena shock sbb badan panas tiba2, dia sanggup bangun tengah malam mengelap dan menampal cool fever di merata tempat kat badan aku. paling aku tak sangka, dia sanggup keluar lewat malam nak beli asam jawa. katanya ikut petua orang.. sungguh la aku da susahkan dia. aku betul2 hargai pengorbanan dia. bukan aku yang boleh membalasnya, hanya Allah boleh!

aku akan pastikan aku xmenghampakan dia utk bersama2 ke kem training OC. janji! kekuatan tu datang dari semangat yang dia penah bagi pada aku. insyaallah aku akan ada bersama..awak, tunggu tau. nanti kite camping same2... semuanya kerana pe awak tau?

私はあなた永遠に愛して....

No comments:

Post a Comment