Powered By Blogger

Thursday, October 13, 2011

dah agak dah...

benda yang aku harap memang tak selalu jadi... tak boleh nak sanggah langsung klause " kita hanya merancang tapi Tuhan lebih dulu menetapkan untuk kita.." da cuba sedaya upaya nak capai target tapi macam tu jugak yang dapat. tak nak la tergolong dalam golongan yang tak tahu bersyukur tapi terasa jugak nak mengeluh kekesalan. bukan salah sesape tapi disebabkan kekurangan sebagai manusia biasa ni lah, aku akui kegagalan nak capai matlamat perancangan sendiri. walaupun da ada prediction, tapi masih nak mencuba nasib.. guess what? yup.. sekali lagi "i'm just a human being..." perancangan tu bukan milik kita. cuba mencari sesuatu yang menggembirakan dan menguntungkan semua pihak tapi ada pihak lain yang terpaksa berkorban dan akhirnya kerugian juga dalam genggaman.
kekadang tertanya2 jugak, bila agaknye nak merasa keuntungan? balik2 kena buat plan, proceed plan, tapi result...????
dah agak dah... :(
terima kasih semua sebab sudi menyertai plan aku. sekurang2nya aku da dapat ramal beberapa kerugian yang aku bakal hadapi kalau aku masih nak mencuba nasib macam ni. well, thanx but no thanx.. no next time anymore...~

No comments:

Post a Comment