Powered By Blogger

Thursday, March 15, 2012

hold my hand ~ for the rest of my life..

macam kenal je tittle kat atas kan? familiar sesangat pada peminat phase kat atas tu.. phase ke? bukan tajuk? hihi... kalo rase handal sangat, cari la sendiri.. heu3.

awal pagi bebenor aku ngejutkan blog ni.. naseb la.. ni la bahananya kalo aku tak tido lagi. bukan sesaje tak nak tido tapi sedikit pengorbanan kena dilakukan demi hari esok.. (last minit call!!!! hahahahahahaha...padan muke).
pagi2 ni aku tak sorang.. mujur la ramai lagi yang jadi burung antu. (melakukan 'pengorbanan' yang sama demi kebahagian esok.. hahahahaha lagi). kalo tinggal sesorang, sori la aku nak bertenggek lagi sekarang. thanx pada yang masih bernyawa dan menemani aku di dinihari yang hening ni..

berbalik pada tajuk entry pagi ni, hati ni agak tersentuh pada tajuk kedua tu. ye la, sunyi2 mcm ni, baik la nyumbat telinga dgn headfon. saje2 je nak menghiburkan hati. kompilasi lagu da disusun dan ready untuk diputarkan aje. singgah je lagu tu dipendengaran, hati tiba2 terusik... terusik dek kenangan lepas. ada sentimental value dari lirik lagu ni. ada harapan yang terputus ditengah jalan dan menyebabkan intipati lagu ini hanya tinggal lirik sahaja. bukan nak menyesal dan mengenang pe yang dah lepas tapi ada sesuatu yang telah terbukti disitu.. kita hanya merancang tapi Allah pemilik segala register plan. kita dah cuba yang terbaik tapi da termaktub, jodoh dan usia hubungan tu bukan milik kita.. aku tak menyesal walaupun da macam2 kita lalui. harapnye pihak lagi satu pun sama la juga.. aku sangat menghargai peluang yang pernah diberikan. life goes on kan?? let it bygone be bygone ok mr.AA.. mungkin ada hati lain yang lebih layak untuk menerima, menyemai dan terus subur untuk cinta dan kasih sayang awak tu, insyaAllah. tak payah tanya keizinan saya dalam awak mencari cinta sebab restu tu memang sentiasa ada. teruskan mencari..

aku bahagia dengan hidup aku sekarang dan jangan risaukan tentang kehidupan yang aku ada sekarang. i'm so grateful to be awarded with somebody that sincere to have my love and willing to share all her heart and life with me. aku tak keseorangan dalam mencari kebahagiaan dan cuba jejak kejayaan tu. dia sentiasa ada bersama aku dan kasih sayang Allah pun masih aku rasa sampai sekarang.

biar la kenangan tu jadi sejarah.
kehidupan yang ada terbentang hari ni cuba aku cuba percaturan yang terbaik.

buat hidup aku yang baru~
awak.. hold my hand ~ for the rest of my life.. saya nak bersama awak selamanya..

p/s: boleh kan?

No comments:

Post a Comment