Powered By Blogger

Friday, March 11, 2011

bukan hari ni.. tolong lah~

dia datang lagi mengganggu~ adehhh
weyyy tolong lah.. jangan la hari ni...
benci derr bila ko datang menyerang kerap dan aku xboleh elak dari menahan serangan ko..
tolong la jangan attack aku depan sape2 pun..
benci jadi lemah dan merunsingkan @ menjelakkan orang lain bila ternampak aku macam ni..
aku mintak sangat2... kacau lah aku bila aku lepak sorang..
time tu ko nak gulingkan aku pon aku sanggup beb!
serang la sepuasnya pastu bagi la aku rileks bila aku bersama dorang..
xsusah sgt kan permintaan aku?
aaaa... why not we make a deal?
masa ko dengar aku tengah sedap2 bergurau senda n lepak ngan adik2 or kawan2 aku, ko dok diam2 je..
join la rasakan kebebasan n kegembiraan aku bila ngan dorang tu.. syok oooo~
pastu bile ko dah xdengar pe2, maksudnya aku da sorg la tu..
haaaa time tu, ko nak guna senjata ko paling maju pon, ko guna la nak attack aku.. kite perang nak? hahahaha.... aku menang gak nanti. ko tengok la..
weyyy.. tolong la aku ek?
simpati la sket kat aku.. dulu ko pon da kacau aku. pe lagi ko xpuas ati? bukan aku yang nak sangat perang ngan ko.. masa tu aku terikat ngan 'kerajaan' lagi.. masa tu aku kakitangan lagi tu yang aku terpaksa fight ngan ko..
skang pon aku still 'kakitangan kerajaan' tapi da masuk skim 'separa kerajaan' (kot???.. hahaha)..
agak bebas dari terikat, so kalau ko dtg smula sebab nak revenge, silakan...
kali ni juz aku ngan ko je.. tapi tu la, kita wat deal la dulu..
paham la aku sket, aku skang tgh belajar... lain dowh ngan masa ko kacau aku dulu..
bleh eh?
the deal is~ do not disturb me while i'm wif them. i'll be fully yours when i'm alone.
deal??
aku janji aku xmarah bila ko mula serang. aku tunggu...

jangan hari ni, esok n lusa ye? aku ade program ngan adik2 kesayangan aku..
tenkiu!

No comments:

Post a Comment