Powered By Blogger

Friday, March 25, 2011

Pilot, Roket & Awan Nano~ Gold Coast!

sebelum nak merapu yang bukan2, izinkanlah aku ketawa sepuas2nya..
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! (haa.. kau. da mcm syetan! astagfirullahalazim)
equation pe yang dah aku tulis kat atas tu eh? sebenarnya pada aku, equation tu bermakna sangat2. Dan tu jugak doa seseorang yang harapkan sesuatu yang terbaik untuk aku dan sekaligus yang terbaik untuk dia jugak. Tapikan, bila ditelek2, dibelek2 dan diintai2 semula, equation ni agak mustahil nak di laksanakan. kenapa? ye la.. besar sangat harapan yang diletakkan padahal separuh dari jalan cerita, kita da nampak kepincangannya... masih nak menaruh harapan lg ke?

Buat si pilot~ Dah ada kepastian ke destinasi yang awak nak tuju? Da yakin sangat nak drive n kemudi roket awak untuk ke destinasi pilihan? Pengalaman awak dah cukup ke nak menembusi awan nano yang awak sendiri tak dapat jangkakan apa yang ada disebaliknya?

Bukan nak memandang rendah pada kemampuan awak tapi kita kena ingat, kejayaan awak menakluki awan nano yang awak cuba nak teroka tu, ada harga yang perlu dibayar tau.. GOLD COAST!!

So, will u take that challenge? Jangan malukan institusi per'pilot'an tau... bakal pemenang tiket GOLD COAST ni sangat dasyat bile membahan co-pilot awak ni... takut!

Buat si bakal pemegang tiket GOLD COAST~ Make sure u know what n who u dealing with.. by juz a silly mistake, then u'll be go to GC with ur mahram. legally mahram! hehehe.. seronok jugak ada dua nama panggilan serupa menjadi ipar duai aku.... nanti mesti mak aku pon konpius, apesal la nantu dah xde name lain. nak panggil pon takut keliru dua2.. hahahahahahahahaha. syok meyh!

i'm in the middle who juz sit n relax.. hehe

No comments:

Post a Comment