Powered By Blogger

Thursday, March 24, 2011

terbaeklah!!

wow!
tahniah la ko. berani gile ko kacau aku time aku ngan dorg? terbaeklahh!!!!
berani giler ko malukan aku depan adik2 aku padahal kite da buat deal kan???
siyes jahanam!
aku mintak baik2 kat ko tp ni yg ko bagi kat aku.
sumpah aku terseksa dan sakit ati dengan ko..
tahniah jugak sebab buat aku terduduk dan terbaring sampai aku kecewakan semua..
aku terpaksa keluar dari group dan presentation..
aku terpaksa tinggalkan dia sendirian..
aku terpaksa ponteng kelas..
ko berjaya buat aku mengalah sampai ko dapat pe ko nak kan?
nak tengok aku menahan sampai berguling dan ko berjaya buat aku merangkak ke tempat tu dan buat benda aku tak suka... suka la kan?
ko menang... i give u standing ovasion... big applaused for u.
lepas ni bila lagi ko nak kacau aku?
time aku bersukan?
time aku bersama-sama adik aku?
i dare u... we'll see who will win next time... ko tunggu!

No comments:

Post a Comment