Powered By Blogger

Tuesday, April 5, 2011

disappointed!

aku memang tengah marah sekarang.. nothing much to say juz one word~ DISAPPOINTED
malu+tak bertanggungjawab+mengambil kesempatan+STUPID!= BEST COMBINATIONS ever....
sumpah aku dah tak rasa nak join pon pebenda tah aktiviti yang dorang anjurkan sebab sampai ke akhir pon takde sumbangan yang aku buat. kalau orang lain rasa hepi sebab xpayah buat macam2 kerja tapi aku TAK HEPI!!! bukan aku la kalau nak masuk2 AJK tapi haram sebijik meeting pon aku penah join?! apatah lagi xde benda aku buat! siyes bongok!! thnx guys.. meeting tu memang sesuka hati boleh dianjak dan diganjak kemane2 dan bila2. tu la rule mestech yang aku kena ikut. i juz have only a pair of hands and legs.. i try to do the best as i could according to schedule but how come u guys rearrange it juz like dat? i'm messed! terkejar2 macam bangsat ke sana ke sini juz untuk tambah penat but nothing! it's sucks man! senangnye jadi aku.. juz sit and relax, at the same time i am the committee in charge??? hahaha.. hell yes! banyak orang aku nak ucapkan terima kasih.. kat mak n abah sebab sudi ada untuk anaknya di sini, kat kawan2 sekeliling yang sangat memahami, pada lecturer yang sangat bermurah hati membatalkan kelas, pada seluruh warga malaysia la senang citer! sememangnya jadi aku ni sangat mudah! sape nak tuka tempat ngan aku? aku offer skang....

status sebenar hati aku: aku sangat kecewa... permintaan mudah; tolong la keluarkan nama aku dari jadah ajk pe tah ni. i'm not respecting others as team-mates by taking advantages on u guys. its against my law.

1 comment:

  1. akak, again..please forgive me...no means to hurt you...to dissapoint you...tade niat langsung..tamaw susah kan akak rushing...your family lg penting..but at the same time yana lupe na gitaw akak..my mistake..im sory..tell me what may heal your dissapoint heart...i'll try to fulfil..maafkan yana yea...jgn la ade da pasaan tu dalam hati...buangla...yana ta sengaja..

    ReplyDelete