Powered By Blogger

Monday, April 11, 2011

sori sis!

minggu lepas merupakan minggu yang traffik untuk aku. Macam2 benda berlaku dan susah aku nak terjemahkan. dengan tak semena2 abah dan mak ada di kajang dan kena ke hospital serdang~dalam minggu tu jugak aktiviti "english week" berlangsung~sukan yang digembar gemburkan dah mula memanggil2 untuk hadir mesyuarat dan kesimpulannya aku terlalu penat. aku cuba bagi komitmen yang secukupnya dan komited pada setiap agenda yang yang melibatkan aku dan SUMPAH AKU PENAT. bukan nak mengungkit tapi sekadar nak mengakui kemampuan diri yang sememangnya semakin merudum. Aku cuba kejar semua tapi masih ada yang tercicir. Bila keinginan yang kuat untuk memberi komitmen bergabung dengan fizikal yang penat dan ditambah dengan tenaga yang semakin kurang akibat menahan kesakitan.., aku jadi seorang pemarah! emosi sangat terganggu dan menganggap semua orang tak menghargai aku... sis, maafkan akk sebab terburu2 dan mengikut telunjuk iblis dengan memarahi awak. awak tak salah... akk sendiri yang bodoh sebab terlalu emosi. kamu jauh lebih penat dari akk,, i'm so sori..... akk yang underestimated diri sendiri. Tahniah atas kejayaan awak menerajui committee dan menjayakan program minggu lepas. salute utk kamu sis! akk bangga bekerja bersama awak sebab manifesto yang awak kibarkan, nampaknya awak da mula kembangkan. i can see it.

maafkan akk terlalu bodoh dan akk sayangkan kamu LR...

No comments:

Post a Comment