Powered By Blogger

Monday, April 18, 2011

guyz.. we've made it! congrates...

sampai sekarang aku tersenyum... terasa gila sangat pada benda dah berlaku semalam. yup, aku bangga! adik2 aku yang aku tengok, ajar dan training same2 dah menunjukkan potensi yang besar! hari2 aku perhatikan perkembangan dorang. hati mana tak kembang bila nampak kejayaan dorang depan mata aku jugak. sebak siot!!!!!
liyana manap~ terima kasih sudi bersemuka dengan akak. yana dah buktikan yana boleh. maafkan akk xdapat bagi saingan semalam. jangan takut pada tekanan sebab tekanan itu dari diri sendiri jugak. tahniah! emas mmg milik yana
mia~ akk bangga dengan mia.. tersangat bangga dan berterima kasih sebab mia nak dengar pe akk ckp. mia pon da buktikan mia boleh buat. xpe, jadikan ni satu pengalaman. akk akan bawak mia dan yana melalui pengalaman yang akk penah rasa dulu. dunia tournament badminton. nice game n gud job sis!
liyana razali~ yana pon jadi kebanggaan akk... setia dan sokongan padu yang yana tunjukkan buat akk tersentuh. its ok yana, kali ni yana tak bermain tapi semangat yang yana tunjukkan buat akk lebih boost! tanpa yana kat sebelah akk, akk mungkin xcapai pe yg yana nampak semalam. thnx sis!
sal~ maafkan akk terlalu degil. walaupun sal mndiamkan diri, akk tau sal pon ttap menyokong akk. injured ni akan pulih. dun wori sal.. we will enjoy mcm biasa nnt.
konklusinya.. kita da berjaya! emas, perak dan gangsa hak kita warga 506. sangat manis kenangan ni. kite bolot sume!
akk sayang korg sume n akan bersama korg smpai bile2.. next time emas hak kite sume. insya allah

No comments:

Post a Comment