Powered By Blogger

Saturday, April 16, 2011

wrap~

dah lama rasanya tak update blog sendiri.. agak bz kebelakangan ni.. ntahape2 disibukkan, aku pon tak pasti. skang nak amek kesempatan untuk 'wrap' semua cerita yang berlaku dalam masa 2 minggu ni..
~ walaupun dah 2 minggu berlalu sejak dari tarikh itu, aku nak ucapkan 'selamat hari lahir' pada adik aku yana... hepi besday dear. love u so much!
~ tahniah kepada semua committee english week, especially pada head committee yang bertungkus lumus nak menjayakan english week tu. alhamdulillah semua berjalan lancar dan sangat memorable.. bak kata miss intan, "saya sgt terharu dengan kerja yg kamu semua lakukan"
~ abah, jgn takut dengan operation yang dah doktor jadualkan. kiteorang ada dengan abah nanti. kite same2 harunginya ok?! go abah go.. cepat sihat tau. nanti adam boleh main ngan atuk lagi...
~ minggu sukan da nak mula... yani, take care of urself sbb xde org nak tgok n dengar pasal kamu dalam kesakitan lagi... go rubedo go!
~ berita baiknya... dari semua game yg ditawarkan. aku sekali lg mengulang ketamakkan.. hahahahaha!!!!

macamana la aku nak mengharungi minggu yang penat sekali lagi....~

No comments:

Post a Comment