Powered By Blogger

Wednesday, May 18, 2011

2nd day without.....~

xde benda sangat nak update untuk hari ni. pagi2 lagi da dimulakan dengan gelak2. mak pulak yang buat pengumuman guna healer kuning yang keramat tu untuk panggil semua makan sarapan. hahaha! membungkas gak la aku bangun. hari ni mula terasa sunyi sebab sejak aku balik, aku xberjumpa lagi BF kesayangan aku. dorang xbalik lagi memandangkan hari ni pon cuti wesak. petang la alamatnye aku dapat jumpe dia. lepas sarapan, mak pon bergegas2 masak gulai ayam kampung (yang sembelih semalam tu la..). siap je masak, terus ajak g raub. kemane lagi kalo bukan ke TF. Even badan trasa xbrape sedap, aku tetap kna ikut. sape lagi nak jadi kawan mak kalo bukan aku kan... macam biasa, beli dan belah la barang kperluan. still kna rush balik sebab abah ada kelas petang ni. da macam ambulans.. rush sane, rush sini..mujo la memang tough. rileks je muke even terasa amat penat. selepas lunch, aktiviti berehat pon berlangsung... xde adam ni, dapat la berehat sket. kalo dia ade, rasenye mau mengamuk aku... hihi. dengar citernye dia da makin lasak, so memang dapat bayangkan betapa hilang sabarnye kalo aku nak rehat tapi xdapat.. so guna la peluang yang ada ni sebaiknya!
petangnya, seperti yang dijanjikan, ajeh memanggil sebab salon da nak dibuka. yep! potong rambut lagi... rambut utk sukan la katekan. xde la aku nak rimas2 so kasi potong perabeh la bai... hihi, aku memang suke style ajeh potong, selesa sangat.. (sori la kengkorang sumer... xdapat lagi nak mengotakan janji xnak potong rambut tu.. len taon la eh?!) dengan bayaran yang 'berpatutan', maka ajeh akan sehabeh baik menjalankan tugasnya. hehe.. encem n comel! tu je la komen yang aku leh bagi.. hahaha...(lantak la.. pe salahnye puji dri sndiri)
lepas ptong rambut, basuh kete la plak. ajeh ni sanggup buat ape je kalo dibayar. betul la kan? tenaga orang tu perlu kita hargai.. so aku xpenah kisah bagi dia upah. dia buat keje ape...~
sebelum maghrib, baru la nampak bayang BF balik.. welcome home adam.. acik rindu sangat kat kamu. haah la.. dia da makin besar. encem! makin bijak nampaknye.. laju je mulut dok nyebut name. bukak ke pntu kete dan terus dukung dia. wow! sudah ade berat badan.. walaupun nampak susut tapi rasenye xsusut timbangan. maklum la.. dalam proses nak berjalan da kan.. kna la ade shape sket body tu.. kelakarnya adam ni, dia suke buat mimik muka. tangan plak dok asyik menunjuk sane sni je.. sape tah yang ajar. seronok jugak menghabehkan masa dengan BF yang sorg ni. memandangkan dia xtido siang sangat, maka cepat la dia mengantuk. sampai berguling2 nak menyampaikan hasrat dia penat dan ngantuk. xpe la adam, esok kite main lagi ye? esok kite berjalan2 ke kuantan tau.. juz us! tinggal la umi dan abi awak ye.. hihi...
malam ni nak tido awal sket sebab esok nak jln agak jauh. so kna rehat cukup2...

2nd day without u baby.. ermmmmm.. trasa alone walau dikelilingi ramai orang.. miz u so much dear. miz the others too...

No comments:

Post a Comment