Powered By Blogger

Friday, May 20, 2011

4th & 5th day without...

larhh... x update blog ye kelmarin? pbnde yang aku buat smpai xsempat nak jenguk mr.blog ni? ermmm... lupe lah. so kna update utk 2 hari trus la ni. dalam 2 hari ni, event yang besar2 xde la. juz meneruskan percutian dengan melayan kerenah BF yang sorang tu. haaa... mmg ada satu benda aneh berlaku kelmarin. orang yang memang aku tak terfikir dan terlalu lama da lost kontek, tup2 anta msg kat aku cakap rindu gile. siap mengimbau kenangan lama dan buat aku buntu. dia kata akhirnya terluah jugak benda yang da lame dia pendam dan mencari2 aku dimana. dia xamek masa lama nak kontek aku semula dan sampaikan rasa ati yang terjeruk tu. sumpa aku terpinga2 dan ~'drop my jaw'.. tak dapat aku nak ceritakan kat sni sebab... ishh mmang tak boleh la! kontroversi!!! dia da buat aku jadi 'ayam berak kapur' rini.. pagi2 lagi da msg. bila aku terdiam, terus tnya kredit da hbeh ke? dia nak topupkan. siyes dia ni??? ah sudah la dah.... dari cerita dia, sptutnya dia da settle down sbb da ade family tapi dia cakap dia xleh lupakan aku since peristiwa tu... gosh! cuak jugak aku... tapi aku xnak melatah. aku kan profesional.. so kna belagak profesional walaupun berpeluh atas bawah. ingat tu, BE PROFESIONAL!
* tapi untung gak, tak pasal2 je aku dapat topap free 2x hari ni.. teehee~

Dalam pening2 lalat mengenangkan sesuatu yang terjadi tiba2, hati aku sentap dengan berita baru aku dapat. berita PENUNDAAN TARIKH LATIHAN KSSU.. Ya Allah, terasa terhempap satu blok bape tan atas badan. lemah selemah2nya aku. tak tau nak disamakan dengan apa lagi menunjukkan betapa hancurnya hati aku. why last minit?!! semangat yang berkobar2 seumpama api tu terpadam macam kena serkup ngan baldi besi.. harapan aku nak melepaskan rindu dan berjumpa dia ahad ni, punah... daym! tak semena2 je aku jadi moody. adam tu aku biarkan aje sbb terlalu bengang. macam biasa, bila aku da marah, mesti ada yang tersinggung secara tak langsung. awak... saya xmarah awak. saya kecewa dengan apa yg berlaku je.. agaknye dia pun kecik ati dengan sikap lepas mulut aku. akibatnya aku sendiri yang seksa. ~padan muke!
hurmm... xde ape aku boleh buat melainkan bersabar. yup! thanx awak sebab nasihatkan saya. juz tambah bape hari je lagi kan? kite jupe jugak nnt...

4th & 5th day without... i'm dead! tak sanggup nak menambah hari tapi tu la hakikatnya. what to do? sabar lah hati~

No comments:

Post a Comment