Powered By Blogger

Friday, December 2, 2011

sem 3 final wrap, home sweet home and thousand misses~

summary of the last even:-

final~ 
alhamdulillah, segalanya dah selesai.. pembukanya microbe, penutupnya human disease. pada aku, tiada penyesalan selepas semuanya dilalui. aku macam biasa, xpandai nak kalut2 sangat bile nak mula dan selesai exam. macam tu la aku masuk, macam tu la aku keluar. shelamberrr dan maintain cool je. ye la, kot kalut2 pon macam la aku leh msuk smula dewan dan betulkan jawapan. tarak la tu sume. dunia belake.... hahaha. let it bygone be bygone. kita da usaha, tawakkal la pada Allah dengan jawapan yang diberi masa menjawab tu, so sekarang tunggu result je la. pedepehal??? (haish aku ni.... teruk btul perangai... hihi). gud luck smua tau, insyaAllah result kite semua baik2 aje.

besday~
haha... kali kedua neh berbesday di sini. shukernyerrrrr.. merasa jugak la menyambut besday dikala smua orang sedang bertarung dengan final exam. awesome what! yang penting, celebratebersama2 orang tersayang! ni la tuah yang terselit namenye. disaat orang laen kalut2 dan kusut2 memikirkan paper esoknye, aku pulak tersenyum bahagia. ye la, mane tak bahagianya.. asyik je dapat kejutan. wow! memang la orang suke buat air mata macho aku ni mengalirkan???? how romantik... eheee~ wish list aku didengari.. terima kasih sayang! segan pun ada sebab susah payah dia menyediakan surprise dan hadiah. sayang, pasal dabel 'middle finger' tu bukan nak marah tau tapi reaksi aneh sbb terlalu awesome perasaan terkejut tu. sori tau??? tak sengaja terbagi.. anggap la complement tau.. hihi.. anyway, tenkiu so much for the 'big surprise in the closet', thanx for the nice videos.. wow! it's mean huge to me.. thanx for ur love and everything. i love u so much baby..

last 3 days before hostels evacuate~
semua orang hepi bile habeh exam dan ngemas2 nak balik umah. ye la aku pon same tapi yang membezakan aku ngan dorg, aku terasa agak sedih sbb cuti panjang bukan kegemaran aku. bukan sebab nak kemas barang yang bnyak mcm tinggal dalam banglo tu tapi sedih sebb berpisah agak lame. da 1 sem tido same, makan same, jalan same, dlm kelas same and almost everythings done together, so mmg berat la sket nak berpisah tu. memang la sbulan je tapi... haishhh, tak reti la nak ckap. hurrrrmmmm.... i gonna missed her!!!! huwaaaaaaa... aku nak doremon! dalam banyak2 bnda unik dlm poket dia tu, aku nak pintu suke ati, tu je. tolong la! nak jupe je, bukak pintu zuuupp.. lepas ke bilik dia. malam2 leh tido same lagi. geram betoi sape yang cipta citer doremon tu, dah aku terpengaruh sakan. huhu.... nak dia.. :(

sesi mengemas barang kali ni lebih teratur dan ikut schedule. aku suka style ni tp still ada lack lagi. xpe, jadikan postmortem utk sem depan lak. mungkin lebih tersusun lagi. mcm bese, isu stor ni mmg jadi best top story. kali ni memang haram jadah sbb student makin ramai tapi stor 1 je bagi. hahahaha.. sumpah mcm tsunami. terbaek la cara bebudak ni handle barang dorg. main letak je. tak fikir langsung org laen yg nak ltak jugak tu. well, naseb korang la bile jentolak 501 buat keje. hahahaha... da mcm maen puzzle 3D kiteorg buat. ah kisah plak! janji lepas nak susun barang kiteorg. hehehe...

kali ni, xde sesi antar ke KL sentral sbb bapaknya datang amek. xpe la, lega sket sbb dia da tentu slamat di tangan bapak sndiri. saat yang paling menyakitkan bila da sampai masanya berpisah. terasa susahnye nak lepaskan.. :'(
tapi xleh nak tnjuk sangat sbb ade lak org laen balik ngan aku skali. aku tau dua2 dalam kepayahan nak melepaskan tapi kena redha jugak nak berpisah sekejap. xpe la sayang, nnt kite jupe lagi. insyaallah...

awak, rindu saya tak pernah kurang. xdenye boleh diibaratkan ombak membadai pantai yang kejap pasang dan kejap lagi surut. xleh wat persamaan macam tu. rindu saya sememangnya infinity pada awak. terima kasih sebab ada bersama2 saya mengharungi semester 3 lepas. tersangat la tertunggu2 nak meneruskan semester 4 akan datang dengan awak. sudi ye nak jadi tutor saya lagi? i promise i'll be good!

saya pun tak pandai nak luahkan melalui kata2, jadinya cari la bukti kerindun dan sayang saya pada awak di blog ni ye.. sms memang penguhubung kita, tapi luahan lebih dalam mungkin di sini tempatnya. tak setiap hari, tapi pasti ada ceritanya..

p/s : i love u more..

No comments:

Post a Comment