Powered By Blogger

Sunday, January 8, 2012

dear.. plez be fine... :(

"sakit..."
Ya Allah, pedih nye la hati aku bile baca dan dengar keluhan menyebut perkataan tu. terasa useless sangat2 bila tak mampu nak meredakan kesakitan yang ditanggung. kekangan jarak jauh macam ni lagi la memburukkan keadaan. tu sbb la aku marah sangat ngan katun doremon... *malas dah nak cakap pasal kucing biru tu*
kalau la jarak tu sekadar 120km, aku henjut gak savy tu malam2 gni demi nak redakan kesakitan dia tapi nak buat macamana.. memang sah2 setengah hari masa diambil nak sampai ke sana.. hurmmm, terasa failed sangat2...~
aku tau mesej2 memang tak lut bile terkena situasi mcm ni. memang tak mampu pun nak mengurangkan apa2...  haduiii... tambah lagi point ke'failed'an aku..
awak.. saya tau awak sakit dan untuk pengetahuan awak, saya pun turut rasa pe awak rasa sekarang tapi saya tak berdaya... i wish i can be there to make u feels better but i cant.. plez forgive me.. saya doakan awak cepat sihat sebab saya betul2 nak jumpe awak dah. bagi saya masa 2 hari je lagi then we be together again. plez get well very soon... saya nak hari2 awak sihat dan gembira.
awak.. jaga diri baik2 tau. saya tak nak jupe awak dalam keadaan awak n saya tak sihat. terjejas btul rasenye.. saya sayang awak dan saya nak awak sayang saya jugak.

LR, tolong la sihat sbb bile awak sihat, saya sihat jugak..

p/s : i love u more if u healthier than me..

No comments:

Post a Comment