Tuesday, March 6, 2012

tu diaaaa.. bila ayam jantan mula berkokok.. (jantan ke???)

aigooo.. perang taip2 da bermula.. jeng jeng jeng....
(eh nak gelak la sket sebagai permulaan kalam.. hihihihihihihihi....)
emosi hangin satu badan dek kepenatan dan perpeluhan akibat mengangkat hampir 20 gelen air dengan baldi, terubat sket lepas bukak laman sosial cyber ni.. hik3.. perang mulut sambil menaip?!! what the.. tuuuut!
definisi spark perang pada pendapat saya yang xreti langsung pasal akta2 dan undang2 ni, senang je..

" bile ada yang memulakan statement yang menuju atau menghala kepada individu tertentu secara sengaja atau tidak sengaja tu dan mendatangkan rasa tidak senang hati dan menaikkan amarahnya lalu menyebabkan individu terbabit menyerang balas dengan apa jua cara, maka cetusan perang la tu.. sekian definisi dari nhatfiction.hepisokmo" (pandai2 je aku.. hahahaha... i like!)

ohooo... pandai lak nak marah2 dan meletup ye En.Selalumerasakandirinyabetul? nak tanya sket, nape nak membuak2 marah tu ye? terkena batang hidung sendiri ke? ataupun lastikan melantun tepat kat spek google kau? pecah tak? hihi...

encik.. kalau terasa tak mampu nak menahan geli, jangan la sengaja2 angkat ketiak tu suruh orang geletek. kalau kita tak mulakan, takkan la orang sengaja2 nak ketuk kita semula. haaaaa.. kire adil la tu kan? kite memberi, orang terasa.. orang mengetuk kembali, kite plak sakit kepala... best tak pantun mek jemah??? hahahaha (da jadi johan lak aku.. ah kesah plak.. hahahahahahahaha)

sessi berbalas status di laman sosial tu mmg menggelikan hati. banyak jasa beb! aigoo... ikhlasnye buat keje selame ni ye sampai perlu diingatkan tahap jasa tu.. BESAR tau.. jangan lupa!
encik... kami tak pernah lupa jasa baik yang besar tu... sampai mengamuk2 aku dulu tau disebabkan jasa kau tu. la ni pon xleh lupa.. ni nak habaq kat hang.... hamboih la! nyampah lak tengok dia dok ngamuk2 sakan.. siap mengarut tah bende2 lagi.. naik habeh nama puak2 pembangkang tu kat wall.. da besar sangat la tu leh bersekongkol ngan puak "main bontot" macam tu?! phuiii!!!

kalau orang mcm tu la yg jadi idola kau, hurmmmm.... no wonder la beb macam tu kepimpinan ko.. kepimpinan cakap je lebih dan besar sampai sanggup menggadaikan nationality kau.. kepimpinan yang tetap pertahan benda yang salah dan kepimpinan yang munafik sbb mungkir janji aje kejenye... elok la tu encik.. ramai sangat la penyokong kau sampai nak bawak jentera yang xde kena mengena ngan environmen politik semasa.. maen2 pondok2 tapi ajak sekampung maen skali.. haaaa..pandai~ nak tepuk sket la.. plapplapplap.. phuii..

kat sini skali lagi aku nak cakap.. AKU MEMANG TAK PUAS HATI NGAN KO ex-VP... aku bukan jaguh nak taip2 je.. kalo setakat nak bersemuka, aku leh je bertentang muka n mata.. tang mana tak puas, meh kite bercerita. ko ni mmg kena sedarkan sket.. nampak sangat hanyut nye.. kalo ade yang tak paham, meh akak pahamkan... akak bagi lesson free je nnt. tolong bayarkan air dah la..

p/s : jgn tau berkokok je.. pastikan kokok tu buat manusia terjaga. ingat tu

No comments:

Post a Comment